واکنش آصفری به اظهارات مجید انصاری در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: امروز آنچه که سبب شده سایه جنگ روی سر ما نباشد، قدرت نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه، توانمندی نیروهای مسلح، قدرت موشکی و جایگاه ایران در عرصه بین‎المللی است که موجب شده کسی جرأت تهاجم بر علیه ایران را نداشته باشد.
کد خبر: ۸۶۷۱۶۲۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر مجید انصاری مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور فرانسه در دیداری با آقای روحانی رسماً گفته که شود که انتخابات سال ۹۲ در ایران و مذاکرات هسته‌ای، مانع از حمله نظامی به ایران شده، اظهار داشت: این اظهارات اصلا واقعیت ندارد و یک بلوف سیاسی و انتخاباتی بیش نیست.

آصفری در ادامه تاکید کرد: امروز آنچه که سبب شده سایه جنگ روی سر ما نباشد؛ قدرت نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه، توانمندی نیروهای مسلح، قدرت موشکی  و جایگاه ایران در عرصه بین‎المللی است که موجب شده کسی جرأت تهاجم بر علیه ایران را نداشته باشد. 

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: این اظهارات که کسی بخواهد بگوید برجام یا انتخابات سال 92 سایه جنگ را از سر کشور برداشته، تنها یک خوراک تبلیغاتی و سیاسی است که دور از واقعیت است؛ غرب هم می‎داند که توانایی رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: موضوع هسته‎ای و برجام نه‌تنها سبب برداشتن سایه جنگ از ایران نشده بلکه جرأت گستاخی و زیاده‎خواهی را بیشتر به غربی‎ها داده؛  همچنان که کوتاه آمدن در مقابل غرب و نگاه خوش‌بینانه دستگاه دیپلماسی به غرب سبب شد که آن‌ها گستاخ‎ترشده و پای خود را از گلیم‎شان درازتر کنند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
م خ
۱۴:۵۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
حاكم كوفه براى اينكه مردم از حمايت امام حسين عليه السلام دست بكشند به دروغ از لشگر شام كه پشت دروازه شهر هستند مردم را ميترساند