خبرهای داغ:
یک کارشناس امور زنان و خانواده، گفت: وقتی جامعه از لحاظ اخلاقی امنیت و سلامت نداشته باشد آسیب آن تمام خانوارها را درگیر می‌کند بنابراین نباید خیابان‌ها عرصه جولان هنجارشکنان باشد.|
کد خبر: ۸۶۷۱۶۲۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
پروین سلیحی با اشاره به طرح امنیت اخلاقی، گفت: مردم باید قدردان نیروی انتظامی و این طرح خوب باشند تا جایی که بنده اطلاع دارم قرار است در این طرح موضوعات مختلفی مورد رصد قرار گیرد. متأسفانه هم اکنون ناهنجاری‌های  رفتاری زیادی وجود دارد، برخی از بد حجاب‌ها واقعاً وضعیت ظاهری جامعه را مختل می‌کنند واقعاً فضای نامناسبی را ایجاد می‌کنند که در شأن یک کشور اسلامی نیست.

وی ادامه داد: ما یک کشور مسلمان هستیم چرا باید نگران باشیم از اینکه چنین طرحی قرار است در کشور اجرا شود حتماً لازم است پلیس این هوشیاری و حضور آگاهانه فعال را همیشه حفظ کند و ما هم باید قدردان باشیم. وقتی جامعه از لحاظ اخلاقی امنیت و سلامت نداشته باشد آسیب آن تمام خانوارها را درگیر می‌کند هرگونه جلوگیری و لذت بردن باید در محیط خانواده و محارم باشد و نباید خیابان‌ها عرصه جولان افرادی باشد که بخواهند برای نگاه هوس‌آلود برخی مردان خود را بزک کنند و ناهنجاری‌هایی را در جامعه ایجاد کنند.

این کارشناس امور زنان گفت: جامعه باید محیطی برای رفت و آمد و انجام خدمت باشد نه جلوه‌گری‌های غیرمعمول، منتقدان باید عادلانه و منصفانه فکر کنند چراکه اگر جلوی این اقدامات را نگیرند سلامت جامعه به خطر می‌افتد، حتی گاهی شاهد هستیم توریست‌هایی که به کشور ما می‌آیند وضعیت برخی از زنان و مردان برای آنها تعجب برانگیز است و بنده نمی‌دانم چرا برخی این اندازه احساس کمبود می‌کنند و می‌خواهند چشم‌های زیادی به دنبال خود بکشند، اسلام هیچ وقت با زیبایی و نظارت مخالفتی ندارد.

سلیحی تصریح کرد: این طرح برای سلامت جامعه است و اجرای این طرح وظیفه دینی و قانونی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات