خبرهای داغ:
طبق برنامه مربی پیش برویم بهترین نتیجه را در ریو می‌گیریم

جام بزرگ: نمی‌دانم چطور قرار است مشکل فشنگ حل شود/در رشته خفیف نیاز به مهمات داریم

ملی‌پوش تیراندازی بانوان ایران ابراز امیدواری کرد تا در فاصله کوتاهی که به المپیک باقی مانده شرایط مهیا شود تا ورزشکاران بهترین نتیجه را در المپیک بگیرند.
کد خبر: ۸۶۷۱۶۵۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
مه‌لقا جام‌بزرگ ، درباره عنوان پنجمی‌اش در کاپ جهانی برزیل اظهار داشت: کاپ جهانی برزیل در واقع یک مسابقه آزمایشی بود که همه ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته بودند و یا می‌خواستند سطح‌شان را ارتقاء دهند، شرکت کرده بودند. خوشحالم توانستم نتیجه خوبی بگیرم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و با برنامه سرمربی تیم ملی با آمادگی کامل به المپیک برویم.

وی درباره اینکه فاصله کوتاهی تا المپیک باقی مانده، اما همچنان مشکل مالی و کمبود مهمات به قوت خود باقی است، اظهار داشت: نمی‌دانم چطور قرار است این مشکل حل شود، من در رشته خفیف کار می‌کنم و برای تمرین به فشنگ نیاز دارم. امیدوارم تا قبل از المپیک این مشکل حل شود. مربی مان قول داده اگر طبق برنامه‌ای که او داده پیش برویم می‌توانیم نتایج خوبی در المپیک داشته باشیم.

تیرانداز المپیکی ایران در ادامه این مصاحبه درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه المپیک، خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواهم برای همه ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند نتیجه خوب بخواهد، اما اینکه در المپیک چه اتفاقی می‌افتد دست خداست. من برای اینکه به اینجا برسم خیلی تلاش کردم و نتیجه زحماتم را دیده‌ام. تیراندازی رشته‌ای است که از قبل معلوم نمی‌کند نتیجه چه خواهد شد، اما من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین رکورد را در ریو داشته باشم.

جام‌بزرگ با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی در آلمان و فرانسه، خاطرنشان کرد: اگر چنین تمرینات و اردوهایی باشد ورزشکاران از نظر روانی آماده می‌شوند. بعد از 4 سال تلاش ورزشکار می‌کند نتیجه زحماتش را در المپیک ببیند و امیدوارم بهترین شرایط فراهم شود تا بهتر از گذشته نتیجه بگیریم.

وی درباره صعود چشمگیرش در رنکینگ جهانی، عنوان کرد: ما در مسابقه مهمی شرکت کردیم و مسابقه خوبی هم دادیم. امیدوارم که روند صعود نه فقط برای من که برای همه ورزشکاران اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات