نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: اظهارات مجید انصاری یکی از مصادیق خیانت به ملت ایران است، ملتی که در اوج اقتدار است و بازدارندگی در کل منطقه به وجود آورده و نقل‌قول از رئیس‎جمهور فرانسه و وصل آن به بحث انتخابات در تاریخ به‌عنوان یک موضع خائنانه باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۶۷۱۶۶۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر مجید انصاری مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور فرانسه در دیداری با آقای روحانی رسماً گفته که قرار بوده به ایران حمله نظامی انجام شود که انتخابات سال ۹۲ در ایران و مذاکرات هسته‌ای، مانع از آن شده تصریح کرد: اظهارات مجید انصاری یکی از مصادیق خیانت به ملت ایران است ملتی که در اوج اقتدار است و بازدارندگی در کل منطقه به وجود آورده و نقل‌قول از رئیس‎جمهور فرانسه و وصل  آن به بحث انتخابات در تاریخ به‌عنوان یک موضع خائنانه باقی خواهد ماند.

کریمی قدوسی در ادامه عنوان کرد: اظهارات مجید انصاری مهندسی‎ای است که با کمک غربی‎ها صورت گرفته تا از ملت ایران امتیاز بزرگ تعطیل کردن امکانات هسته‎ای  را به روشی اشتباه و دروغ بگیرند؛ اکنون مجید انصاری  نیز در حال پروبال دادن به آن افکاری  و خواسته‌هایی است که در مراکز آکادمیک فرانسه و لندن و هلند که برای انقلاب زدایی مردم ایران کار می‎کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: این دولت ناخواسته یا دانسته  افکاری که در آن مراکز آکادمیک  تولید می‎شود را تکرار می‎کنند که این خطر بزرگی است و ترساندن ملت ایران خیانت محسوب می‎شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه بیان کرد: از ابتدای دولت یازدهم و مذاکرات این دولت، رئیس‎جمهور و تیم مذاکره‌کننده چند راهبرد را در دستور کار خود قراردادند تا بتوانند به آن برنامه‎ای که در بحث  مسائل داخلی و مذاکرات دارند برسند.

کریمی قدوسی ادامه داد: یکی از راهبردها این بود که آقایان روحانی و ظریف شفاف و به‌صراحت مطرح می‎کردند که اگر ما در این مذاکره به نتیجه نرسیم کشور وارد جنگ با امریکا خواهد شد تا مردم را بترسانند که مردم به برچیدن امکانات هسته‎ای تن دهند؛ همچنان که بایستی افکار مردم را به‌گونه‌ای مدیریت می‎کردند تا اعتراضی ملی به کیفیت مذاکرات ذلیلانه صورت نگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه قبل از این مذاکرات ملت ما شاهد اقتدار موشکی و دفاعی بوده، تصریح کرد: بعد از شروع مذاکرات حجم تهدیدات لفظی توسط امریکایی‌‎ها چند برابر صورت گرفته است.

کریمی قدوسی در خاتمه یادآور شد: ملت ایران شاهد است که غیر از امریکا دیگر کشورهای که در منطقه پایگاه دارند جرأت نزدیک کردن یک قایق معمولی به آب‎های ما را ندارند چه برسد به اینکه به خود اجازه دهند به سمت ملت ایران حمله نظامی صورت دهند، قطعا دشمنان این نظام این توانایی را ندارند و اگر می‎توانستند این کار را انجام دهند سال‎ها پیش این کار را انجام می‎دادند.
ارسال نظرات