اعضای بدن مرحومه زهرا خلیلی، خادم افتخاری بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد(ع) مشهد به شش بیمار نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۷۳۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کاملان مدیر اجرایی بقعه متبرکه سید محمد(ع) مشهد گفت: اعضاء بدن مرحومه زهرا خلیلی خادم افتخاری بقعه متبرکه سیدمحمد(ع) مشهد که دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده وی، به شش بیمار پیوند شد و حیاتی دوباره به این بیماران بخشید.

کاملان با بیان اینکه این خادم افتخاری بقعه از 3 ماه پیش در بستر بیماری بود و چندی پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت افزود: متاسفانه مرحومه پس از عمل جراحی به کما رفته و پزشکان معالج مرگ مغزی را تایید کردند.

مدیر اجرایی بقعه متبرکه سید محمد مشهد تصریح کرد: با انتقال وی به بیمارستان منتصریه مشهد کلیه ها، کبد، قرینه دو چشم و قسمتی از پوست مرحوم به شش بیمار نیازمند اهدا شد.

وی افزود: مرحومه از یک سال گذشته به عنوان خادم افتخاری بقعه مشغول به خدمت بود.

محمد صائبی همسر مرحومه زهرا خلیلی نیز با بیان اینکه همسرم خود نیز به اهدا اعضاء رضایت داشت، گفت: از اینکه اهدا اعضاء همسرم به زندگی شش بیمار حیاتی دوباره بخشیده و آنها می توانند راحت تر زندگی کنند؛ خوشحالم.

یادآور می شود مرحومه زهرا خلیلی 46 سال داشت و دارای سه فرزند می باشد.

امامزاده سید محمد(ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) می باشد و بقعه متبرکه این امامزاده شریف در ابتدای خیابان طبرسی مشهد و در جوار حرم مطهر رضوی همه روزه پذیرای خیل عظیم زائرین و مشتاقان اهل بیت علیهم السلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها