جانشین سپاه ناحیه میناب با بیان اینکه شغل معلمی و استادی یکی از بالاترین عبادت هاست گفت: شغل معلمی شغلی است که از انبیا گرفته شده، پس جایگاه بسیار بزرگی دارد به طوری که دیگر شغل‌ها به این درجه و مقام نمی‌رسند.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۷۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سید حسن فاطمی جانشین سپاه ناحیه میناب به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم گفت: تعلیم و تعلم سرمشق همه انبیاست بنابراین در همه حال باید قدردان مقام و شخصیت والای معلم باشیم. وی افزود شغل معلمی شغلی است که از انبیا گرفته شده، پس جایگاه بسیار بزرگی دارد به طوری که دیگر شغل‌ها به این درجه و مقام نمی‌رسند.

سید فاطمی اظهار کرد: «معلمان و استادان بی‌هیچ چشمداشتی و براساس احساس مسئولیت و تعهد ذاتی تمام توان و علایق خود را برای شکوفایی نسل جوان و پویایی جامعه بکار می‌گیرند و جا دارد که این زحمات و فداکاری‌ها مورد سپاس و ستایش قرار گیرد . جانشین ناحیه میناب نیز با توجه به جایگاه علم و ارزش علم آموزی نقش معلمان و استادان را نقشی بی‌بدیل در جامعه مورد ارزیابی قرارداد و تصریح کرد: «هر اندازه جامعه معلمان و فرهنگیان و استادان را مورد تکریم و احترام قرار دهد بیشتر به ارزش‌های حقیقی خود دسترسی حاصل می‌کند.

فاطمی تصریح کرد: «شهید مطهری، دارای شخصیت بالای علمی، فرهنگی و اجتماعی بود و کتاب‌های ارزشمندی تألیف کرد که بسیاری از مشکلات جامعه را پاسخگو بود و امام راحل درباره ایشان فرمودند که مطهری پاره تن من بود.

ارسال نظرات