فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد گفت: معلمان سرمایه‌های ماندگار و جاوید یک ملت هستند.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۹۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت امیری‌کیا عصر امروز در جمع تعدادی از معلمین حاجی‌آباد ضمن تبریک به‌ مناسبت هفته معلم اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری نماد مجاهدت بی‌وقفه در عرصه تعلیم و تربیت بود.

وی با بیان اینکه معلمی میراث ماندگار انبیای الهی است، تصریح کرد: پاسداشت این هفته به منزله تکریم از مجاهدت کسانی است که در این روز دانش، ایثار و شهادت را در هم آمیخته و مشعل هدایت بشریت را فروزان ساخته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد با بیان اینکه دوام و بقای نظفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد ام مقدس جمهوری اسلامی در سایه تداوم راه معلمان و دانش‌آموختگان راستین مکتب انسان‌سازی است، اضافه کرد: ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت، شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

این مسؤول، شهید مطهری را معلم اخلاق نامید و افزود: این شهید والامقام با سخنان روشنگرانه خود و تربیت شاگردانی متخصص، نقش بسزایی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایفا کرد.

امیری‌کیا، معلمان را سرمایه‌های ماندگار و جاوید یک ملت توصیف و خاطرنشان کرد: پیشرفت در ابعاد مختلف کشور به معلمان و توانمندی تفکرات آنان بستگی دارد و در واقع معلمان سرمایه‌های ماندگار و جاوید یک ملت هستند.

ارسال نظرات