رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیله سوار:

اولویت های سرمایه گذاری در روستاهای بیله سوار شناسایی می‌شود

امسال با ظرفیت سنجی و شناسایی پتانسیل های روستایی اکیپ هایی توسط اداره طراحی شده که طرح های روستایی و اولویت های سرمایه گذاری شناسایی شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۹۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، ماهری رئیس تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیله سوار در مراسم تجلیل از کارگران نمونه واحد های کارگری شهرستان با تبریک روز کارگر گفت:تقویت وجدان کاری و احترام و ارتقای جایگاه کار با کیفیت از دیکر محورهای مهم برنامه های امسال این هفته است.

وی افزود: در حوزه روابط کار در سال94تعداد189پرونده بررسی شد و همچنین420جلسه در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

ماهری گفت: در حوزه تشکیل تعاونی در سال94 تعداد25 تعاونی تشکیل شد که به نسبت جمعیت شهرستان به عنوان یکی از شهرستانهای فعال در حوزه راه اندازی تعاونی ها بوده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گفت:امسال با ظرفیت سنجی و شناسایی پتانسیل های روستایی اکیپ هایی توسط اداره طراحی شده که طرح های روستایی و اولویت های سرمایه گذاری شناسایی شود.

فرماندار شهرستان بیله سوار نیز با مهم برشمردن شعار سال از سوي رهبر معظم انقلاب اضافه كرد: نامگذاري امسال فرصت ارزشمندي را براي دولت خدمتگزار و مردم شريف ايران اسلامي به خصوص كارگران فراهم كرده است تا براي تحقق آن تمام تلاش خود را به كار گيرند.

حلیم گفت: اقتصاد مقاومتي مورد نظر رهبري، مسئله مهمي است كه براي دستيابي و حفظ استقلال اقتصادي كشور از اهميت بالايي برخوردار بوده و جامه عمل پوشاندن به آن ضروري و واجب است.

وي كارگران را ستون اصلي اقتصاد كشور دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب نيروي انساني كشور را بي بديل دانسته اند كه اين امر نشان دهنده نقش كارگران در تحقق اقتصاد مقاومتي است.

فرماندار بیله سوار دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي را در سه عنصر برنامه جامع، عزم و نيروي انساني و مديريت هوشمند و كارامد برشمرد و گفت: همه مردم و مسئولان موظفند تا براي تحقق اين شعار مهم و حياتي دست به دست هم داده و كشور را به سوي استقلال و خودكفايي هدايت كنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار