به مناسبت گراميداشت هفته عقيدتي و سياسي در سپاه و بسیج، حلقه هاي تربيتي و معرفتي شجره طيبه بسيج در محل مصلاي نماز جمعه آستارا تشكيل شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۸۹۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه آستارا، حجت‌الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه آستارا روز گذشته در حاشيه برپايي حلقه‌هاي صالحين اظهار کرد: حلقه‌هاي صالحين منتخب بسيج و مربيان در قالب 20حلقه شامل 10 دسته برادران و 10دسته خواهران در اين مكان تشكيل شد.

وی با اشاره به اينكه اكثر بسيجيان شهرستان آستارا عضو اين حلقه‌ها هستند، افزود: در شجره طيبه صالحين مباحث ارزشمند تربيتي، معرفتي و بصيرتي مورد بررسي و تحليل قرار مي‌گيرد.

مسئول تربيت و آموزش سپاه ناحيه آستارا ماموريت عمده بسيج را در برپايي و بهره‌مندي از حلقه‌هاي صالحين عنوان و تصریح کرد: با برگزاري حلقه‌هاي صالحين در سطح مساجد، زمينه‌هاي تعالي معنوي توأم با رشد ايمان و بصيرت بسيجيان، تعليم و تربيت مديران و مربيان شايسته و كارآمد فراهم مي‌شود.

حجت‌الاسلام شعبانی مهر حلقه‌هاي صالحين را باعث تقويت باورهاي ديني و توسعه اخلاق و رفتارهاي اسلامي در ميان آحاد بسيجيان دانست و گفت: بنا به تاكيد مقام معظم رهبري، بسيج به عنوان نيروي كارآمد كشور در همه ميدان‌ها شناخته مي‌شود.

ارسال نظرات