خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امسال یک معلم برگزیده کشوری، 24 معلم برگزیده استاني و 60 معلم برگزیده منطقه ای داشتیم که از این عزیزان تجلیل به عمل می آید.
کد خبر: ۸۶۷۱۹۰۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش استان صبح امروز در مراسم تجلیل از مقام معلمان استان، ضمن گرامیداشت مقام شهيد مطهری، شهید باهنر و شهید رجایی، اظهار کرد: در کشور پنج هزار شهید معلم و 36 هزار شهید دانش آموز داریم.

وی عنوان کرد: در سال جاری روند متفاوتی را در پیش گرفتیم و دیگر عنوان معلم نمونه نداریم چرا که همه معلمین نمونه هستند و عنوان معلم برگزیده را انتخاب کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: امسال یک معلم برگزیده کشوری، 24 معلم برگزیده استاني و 60 معلم برگزیده منطقه ای داشتیم که از این عزیزان تجلیل به عمل می آید.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان در سالی گذشت داراي دستاوردهای خوبی بوده است، افزود: در زمینه مسابقات قرآنی، عترت و فرهنگی رتبه های بسیار خوبی را استان کسب کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به برگزاری المپیادهای علمی، آموزشی و کسب رتبه های کشوری اشاره کرد و گفت: رتبه های استان از بسیاری از استان هایی که در این مسابقات دارای قدمت بوده اند بهتر بوده است و خراسان جنوبی این استان ها را پشت سر گذاشته است.

لامعی افزود: خراسان جنوبی در سال گذشته همایش های متعدد از جمله همایش ملی آموزش ابتدایی را با محوریت بزرگداشت دکتر شکوهی برگزار کرده است.

وی به برگزاری سوگواره شعر عاشورایی اشاره کرد و گفت: دبیرخانه دائمی این سوگواره برای همیشه به استان داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه رويکرد بین مسؤولین استان و آموزش و پرورش یک رویکرد تعاملی است.

لامعی با بیان اینکه همواره دغدغه برای محل برگزاری جلسات داشته ايم، افزود: خوشبختانه در سال گذشته طی یک تفاهم نامه با آقای قلم چی در تهران قرار شد که ظرف مدت 7 ماه یک سالن ساخته شود که الحمدالله این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای ساخت سالن قلم چی در بیرجند یک میلیارد و 300 میلیون تومان است که پنجاه درصد آن توسط آقای قلم چی پرداخت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها