مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده تاکید کرد

لزوم بهره گیری از ظرفیت بانوان برای برگزاری باشکوه برنامه های مشهد ۲۰۱۷

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده نسبت به لزوم بهره گیری از ظرفیت بانوان برای برگزاری باشکوه برنامه های مشهد ۲۰۱۷ تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۱۹۱۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، فهیمه فرهمندپور در نشستی با مدیران کل زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور در مشهد با بیان اینکه مشهد 2017 یک رخداد با اهمیت و ملی است، گفت: تمام دفاتر زنان و خانواده استانداری ها در سراسر کشور باید همکاری های لازم را درخصوص برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ها را دردستورکار قرار دهند.

وی به تبیین اولویت های کاری سال 95 استانداری های در حوزه زنان پرداخت و اظهار داشت: تلاش برای تحقق شعار سال از طریق بهره گیری حداکثری از امکانات موجود و ایجاد فرصت های جدید اشتغال برای بانوان تحصیل کرده و زنان روستایی از جمله اصلی ترین محورهای کاری است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده  افزود: در راستای تحقق این مهم باید طرح های مصوب دولت در حوزه پشتیبانی از زنان سرپرست خانوار و حمایت از مشاغل خانگی و روستایی عملیاتی شود.

فرشته سلجوقی، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست به ارائه گزارشی درخصوص برنامه های پیش بینی شده برای مشهد 2017 پرداخت.

وی گفت: با اتخاذ نگاه ملی به این اتفاق بزرگ، می توان زمینه توسعه تعاملات بین کشورهای اسلامی و تعمق دیپلماسی در حوزه زنان و خانواده را فراهم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار