خبرهای داغ:

عالی ترین ارزش های جامعه در انحصار معلمین است

منتخب مردم استان كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقام بالای معلم گفت: بدون شك بالاترین ارزش های موجود جامعه در انحصار این قشر فرهیخته قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۷۱۹۶۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله امان نریمی روز شنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان كه در تالار شهید بهشتی كرمانشاه برگزار شد، اظهار كرد: معلمان رهسپاران راه انبیا و اولیای الهی هستند كه با علم و دانش خود نورافشانی می كنند.
وی با اشاره به جایگاه بالای معلمان در جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب ارزش جوامع را وابسته به ارزش معلمان می دانند و به راستی كه همین گونه نیز هست چرا كه اگر معلم گرامی داشته شود آن جامعه دارای ارزش خواهد بود.
آیت الله نریمانی خاطرنشان كرد: برای پی بردن به ارزش بیشتر معلمان می توان به این فرموده حضرت امیر(ع) كه هر كس كلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خود ساخته است توجه كرد.
منتخب مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاكید بر رفع مشكل معیشتی معلمان ادامه داد: آن ها باید بدون دغدغه و نگرانی سركلاس های درس حاضر شوند تا بتوانند دانش آموزان خوبی را تربیت كنند.
وی همچنین به اقدامات خوبی كه توسط دولت برای كاهش مشكلات فرهنگیان انجام شده اشاره و اظهار كرد: خوشبختانه در طول سه سال اخیر 80 درصد به اعتبارات آموزش و پرورش افزوده شده است.
در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه استان كرمانشاه تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار