همایش مدیران تربیت بدنی سپاه‌‌های شمالغرب کشور با حضور رئیس سازمان بسیج ورزش و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۲۰۱۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به همایش مدیران تربیت بدنی سپاه‌‌های شمالغرب کشور، گفت: طبق سال های گذشته،برنامه‌های متعددی در سال جاری برگزار خواهد شد.

علی بیگدلی افزود: این همایش با حضور سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان بسیج ورزش و سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در مجتمع آموزش تعاون روستایی برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: برگزاری دو المپیاد ورزشی بزرگ کشوری در استان زنجان از جمله این برنامه‌ها بوده است.

اظهار کرد: در این دو المپیاد در حدود 3 هزار نفر در 14 رشته ورزشی از سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: سال گذشته همچنین 25 تیم در رشته‌های مختلف از زنجان برای حضور در مسابقات ورزشی قهرمانی کشور اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه از بین بسیجیان ورزشکار استان هفت نفر نیز به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شده‌اند، ابراز کرد: تکواندو، ووشو و چند رشته ورزشی دیگر از جمله این رشته‌های ورزشی بوده‌اند که ملی‌پوشان بسیجی زنجانی را در خود جای داده‌اند.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: در سطح استان زنجان نیز 15 مورد مسابقات ورزشی در 15 رشته ورزشی برگزار شده است.

بیگدلی با اشاره به اعزام ورزشکاران بسیجی استان زنجان به اردوهای کوهنوردی، افزود: 5 هزار نفر از حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر زنجان و نواحی استان به برنامه‌های کوهنوردی در سطح استان و خارج از استان اعزام شده‌اند که از این تعداد، 12 نفر به کوه سبلان و دماوند صعود کرده‌اند.

وی در ادامه از برگزاری همایش مدیران تربیت بدنی سپاه‌های شمالغرب کشور در زنجان خبر داد و گفت: در این همایش 11 استان حضور دارند که این همایش از امروز به مدت دو روز در زنجان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: تدوین و توسعه برنامه‌های بسیج ورزشکاران در سال 95 از موضوعات اصلی بحث و برگزاری این همایش است که در آن تقویم ورزشی سال 95 سپاه اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات