خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: الگو گرفتن از عالمان فرهیخته همچون شهید مطهری باعث رسیدن به رشد و تعالی علم و دانش و فتح قله های رفیع دانش و فناوری در جهان می شود.
کد خبر: ۸۶۷۲۰۱۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی حجت الاسلام مهدی دهقانی در جمع فرهنگیان بسیجی شهرستان بشرویه به تبیین جایگاه و مقام معلم پرداخت واظهارداشت: معلمی شغل انبیاء است چراکه دومین معلم عالم بعد از خالق هستی وجود نازنین ومبارک حضرت محمد(ص)می باشد.

وی در ادامه یکی از وظایف معلمان را در عرصه تعلیم وتربیت شناخت کامل مبانی دینی و انقلابی و ترویج و گسترش آن در بین دانش آموزان دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بشرویه خطاب به تمام معلمان گفت: متاسفانه امروز بعضی به جای ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی دربین دانش آموزان و دانشجویان ما به ترویج فرهنگ غربی ودوستی با دشمنان اسلام ومسلمین می پردازند که این امر مغایر با اندیشه وتفکر شهید مطهری است .

دهقانی گفت: امروز ماباید با توکل به خداوند والگوگیری از عالمان فرهیخته همچون شهید مطهری باعث رشد وتعالی علم ودانش ورسیدن به قله های رفیع دانش وفناوری در جهان شویم.

انتهای پیام/ د/ 3

ارسال نظرات
پر بیننده ها