از برگزیدگان جشنواره و مسابقه اذان و انشاء نماز ويژه دانش آموزان مقطع متوسطه استان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۰۶۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدير كل حمل و نقل و پايانه های استان با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاري اين مسابقات ترويج آموزه های دينی و معرفتی این مهم است.

منوچهر سلمان زاده خاطرنشان کرد: برپائی اين مراسمات تذكر برای افراد جامعه و تشويق دانش آموزان و كسانی است كه در اين راه قدم برمي‌دارند و تبليغ بين ساير دانش آموزان است كه مشتاق بشوند در اين راه قدم بردارند و از سوی همه بدانند كه اين موضوعات از ارزشهائی هست كه بايد به آن‌ها پرداخت.

مدير امور فرهنگی كميته امداد استان و دبير برگزاری مسابقات گفت: اين مسابقات در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد كه منتخبين شهرستانهای استان به مرحله استانی و مسابقات نهائی راه يافتند.

حمزه شريف پور با بيان اينكه چهار بخش مسابقات شامل: اذان، انشاء نماز ، قرآن و نهج البلاغه بود، به تعداد برگزيدگان مسابقه در مرحله نهائی اشاره كرد و افزود: بخش اذان ويژه دانش آموزان پسر چهار برگزيده ، انشاء نماز ويژه دانش آموزان دختر شش برگزيده همچنين مسابقه قرآن در رشته صوت 3 نفر و در رشته حفظ 3 نفر و نهج البلاغه 6 نفر ويژه دانش آموزان بود كه از ميان شركت كنندگان، 24 نفر برگزيدگان نهائي شدند كه در اختتاميه باحضور مديران و مسئولين استان با اعطاء لوح تقدير و اهداء جوائز از ايشان تقدير بعمل آمد.

شايان ذكر است : برگزيدگان اين دوره از مسابقات در شهريور ماه امسال با دانش آموزان سراسر كشور به رقابت خواهند پرداخت.

گفتني است مسابقات نهائي و محل برگزاری مراسم اهداء جوائز، در مجتمع فرهنگی تربيتی امام علی(علیه السلام) كميته امداد امام خمينی(ره) استان واقع در شهركرد ميدان دفاع مقدس بود.

ارسال نظرات