خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا؛
حجت الاسلام گنجی : یکی از اهداف اجرای برجام زمین گیر کردن اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۷۲۰۷۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام حسن گنجی مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا در همایش سیاسی کارکنان سپاه گرگان که در سالن شهید بهشتی این سپاه برگزار شد اظهار کرد : یک از ضرورتهای لازم برای مقابله با توطئه های دشمنان مبانی عقیدتی سیاسی بر مبنای منویات امام و رهبری  و دین مبین اسلام است که باید تقویت شود.
وی درادامه با اشاره به شعار سال 95 اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل اذعان کرد :فرمایشات رهبری روی زمین مانده است و امسال 2 قید اساسی رهبر معظم انقلاب برای تحقق این شعار انتخاب کردند که اقدام و عمل است و باید کارها بصورت عملی به پیش برود و در حد برگزاری همایش وسمینار نباشد.
حجت الاسلام گنجی همچنین برجام را مانعی بزرگ برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت : برجام دام خطر ناک استکبار جهانی برای زمینگیر کردن اقتصاد مقاومتی است.
مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا ادامه داد:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید اقتصاد دانش بنیان شود البته این به معنای قطع ارتباط با دنیای خارج نیست بلکه باید توجه داشت که نگاه به بیرون به قیمت از دست دادن فرصت ها تمام نشود.
وی با بیان اینکه نگاه دولت به درون نیست گفت :متاسفانه در این دولت ورود کالاهای چینی چند برابر شده و دولت در عرصه اقتصادی نتوانسته موفق عمل کند.
حجت الاسلام گنجی همچنین در پایان خاطر نشان کرد : دیوار تحریم ها نه تنها برداشته نشده است بلکه آنچه امروز از سوی غرب مشاهده می کنیم  به بهانه های مختلف همچنان بر سیاست تحریم ها تاکید می کنند تا برجام های دیگری را بر نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها