معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان گفت: 91 درصد از بودجه جاری دانشگاه لرستان در سال 94 تخصیص یافت
کد خبر: ۸۶۷۲۱۸۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفری امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه لرستان که با حضور هیئت رئیسه و با دعوت بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت:بودجه هزینه ای این دانشگاه در سال گذشته 55 میلیارد تومان بوده که 91 درصد آن تخصیص پیدا کرد اما پنج میلیارد تومان معادل 9 درصد کل بودجه تخصیص نیافته است.

وی افزود: با توجه به شرایط بد مالی دولت از شش میلیارد تومان بودجه عمرانی دانشگاه لرستان  در سال 94 نیز تنها 600 ملیون تومان یعنی 10 درصد از این بودجه به دانشگاه تخصیص یافت.

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه این دانشگاه پنج میلیارد تومان بدهی عمرانی دارد گفت: بیشترین بدهی را به همکاران و بیرون ازدانشگاه داریم.

جعفری با بیان اینکه تامین بودجه دانشگاه در گرو درآمدهای دولت است، اضافه کرد: وقتی که درآمدهای دولتی با کاهش مواجه شود طبیعی است که بودجه دانشگاه نیز با کمبود مواجه می شود.

وی در خصوص انتقادات مطرح شده در مورد رانندگان سرویس های ایاب و ذهاب این دانشگاه نیز بیان کرد: رانندگان این سرویس ها بعد از گذشتن از مراحل مختلف گزینش انتخاب شده اند و با این حال اگر گزارشی مبنی بر انجام تخلف از سوی آنها ارائه شود قطعا برخوردهای لازم صورت می گیرد.

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه جایگاه ایستگاههای ایاب و ذهاب این دانشگاه مورد بازنگری قرار می گیرند گفت: برای جابجایی ایستگاهها در سالتحصیلی جدید با تشکل های دانشجویی و انجمن صنفی همفکری می شود.


ارسال نظرات