رئیس دانشگاه لرستان بر ضرورت برداشته شدن موانع پیش روی اجرای عملیات گازرسانی به دانشگاه لرستان در سال اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: گازکشی دانشگاه لرستان هزینه سوخت را از 1 میلیارد به 200 میلیون تومان در سال کاهش می دهد.
کد خبر: ۸۶۷۲۱۹۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، خسرو عزیزی امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه لرستان که با حضور هیئت رئیسه این دانشگاه و با دعوت بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: سالانه یک میلیارد تومان هزینه برای تامین سوخت بر دانشگاه لرستان تحمیل می شود و با این حال اگر عملیات گازرسانی به این دانشگاه انجام شود هزینه سوخت آن به 200 میلیون تومان کاهش می یابد.
وی افزود: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است تسریع در اجرای عملیات گازرسانی به دانشگاه لرستان می تواند یکی از مصادیق اقدام و عمل باشد.
رئیس دانشگاه لرستان گفت: در راستای رفع موانع پیش روی اجرای عملیات گازرسانی به دانشگاه لرستان جلسه ای را با حضور استاندار و رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد برگزار کردیم و با این حال امیدواریم که در صورت تامین اعتبار تابستان سال آینده عملیات گاز رسانی به دانشگاه لرستان انجام شود تا بتوانیم به تعبیر دانشجویان بمب ها یا همان کپسول های گاز را از خوابگاهها خارج کنیم.
عزیزی تصریح کرد: گردهمایی ملی دانشجویان حامی محیط زیست سه شنبه هفته آینده با سخنرانی ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه لرستان در این دانشگاه برگزار می شود.
وی افزود: در صورتی فرصت فراهم شود نشست دانشجویی معاون فرهنگی وزارت علوم نیز برگزار می شود.


ارسال نظرات