جشن الفبا و جشن فارغ التحصیلی در مدارس ابتدائي شهرستان بهمئي با تجليل از برترين هاي دانش آموزي و اجراي ويژه برنامه هاي مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۴۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
جشن الفبا برای دانش آموزان پایه اول و جشن فارغ التحصيلي براي دانش آموزان پايه ششم  ابتدائي با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئي ، فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از فرهنگيان در مدارس شهر ليكك برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئي در اين مراسم گفت: جشن الفبا به میمنت سواد آموزی و باسواد شدن نونهالان برای دانش آموزان کلاس‌های اول ابتدائی در روزهای آخر سال تحصیلی برگزار می‌شود .

مسیح دموری نژاد افزود: تغییر و ایجاد تنوع در برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدرسه ، با نشاط سازی برنامه‌های مدرسه ، ماندگار و خاطره انگیز کردن اولین سال تحصیلی برای دانش آموزان و والدین، تقدیر از زحمات یک ساله مسئولان مدرسه و معلم کلاس اولی‌ها، ارزش گذاری برای علم و علم آموزی و ایجاد محیطی صمیمی با حضور اولیای مدرسه و والدین از جمله اهداف اجرای جشن الفبا برای داشن آموزان پایه اول است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان پایه ششم در جشن در فارغ التحصیلی یک روز خاطره انگیز را تجربه کردند و ورود رسمی به مرحله آموزشی جدید را جشن گرفتند.

دموری نژاد خاطرنشان کرد: در پایان سال تحصیلی بيش از 650 دانش آموز پايه اول ابتدائي و 600 دانش آموز پايه ششم به پايه هاي بالاتر ارتقاء مي يابند. 

در این مراسم دانش آموزان با اجرای سرود و برنامه‌های متنوع و خواندن قرآن به صورت دسته جمعی برنامه هاي ويژه اي را به نمايش گذاشتند.

در پايان اين مراسم از برترين هاي دانش آموزي در زمينه هاي علمي فرهنگي و قرآني تجليل شد.

ارسال نظرات