سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا:
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه مطهری الگوی شایسته ای برای تمامی معلمان است، گفت: جهادگران عرصه علم و دانش می‌توانند با خواندن کتاب های او با اندیشه الهی و مقدسش آشنا شوند و شهید مطهری را به عنوان اسوه ای ماندگار در زندگی خود قلمداد کنند.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۴۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، حجت الاسلام ابراهیم حاتمی، در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری(ره) و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که در محل سالن ولایت سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامیداشت و با تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: استاد شهيد مرتضی مطهری، جانش را برای اعتلای فرهنگی جامعه داد.

وی به ویژگی های شخصیتی شهید مطهری اشاره کرد و افزود: بهترین عبارت را در مورد استاد مطهری، امام خمینی(ره) فرمودند كه ایشان حاصل عمر من بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با اشاره به نقش و جایگاه استاد مطهری در ترویج اسلام ناب، تصریح کرد: این دانشمند متفكر توانست تمام انحرافات و كجی هایی كه در افكار و اندیشه ها بود بزداید و اسلام ناب محمدی را به همگان معرفی كند.

حجت الاسلام حاتمی ادامه داد: اولين معلم ما انسان ها ذات مقدس ایزد منان است كه پس از آفرينش، توسط پيامبران و امامان بشر را هدايت كرد و اين هدايتگری همواره در طول مسير زندگی ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه مطهری الگوی شایسته ای برای تمامی معلمان است، اظهارکرد: جهادگران عرصه علم و دانش می‌توانند با خواندن کتاب های او با اندیشه الهی و مقدسش آشنا شوند و شهید مطهری را به عنوان اسوه ای ماندگار در زندگی خود قلمداد کنند.

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به اینکه در آموزه های دینی علم را به عنوان بهترین آموزه و چراغ راه هدایت انسان ها دانسته اند و آموزنده علم نیز دارای شان و جایگاه مهمی است، گفت: یک معلم و آموزگار نه تنها علم و دانش را به دانش آموزان عرضه می‌كند بلكه باید از نظر تربیتی نیز استاد اخلاق برای آنها باشد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از اساتید، مربیان، هادیان و معلمان بسیجی، خبرنگاران، ناظرین و رابطین پایگاه ها، پایوران ناحیه، فرماندهان و مدیران شعبات حوزه های مقاومت بسیج تجلیل شد.

 

ارسال نظرات