معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مهمترین سرمایه گذاری ها تامین سلامت جامعه است، چون اصلی ترین سرمایه، سرمایه انسانی است.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۵۶
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

فتاح محمدی در مجمع خیرین سلامت استان با بیان اینکه، موارد متعددی به عنوان سرمایه مطرح است ومهمترین سرمایه، سرمایه انسانی است، گفت: سرمایه انسانی پایدار و دارای ایده و فکر است و می ‌تواند، جامعه را کمک کند تا به پیشرفت و توسعه دست یابد.

وی اظهار داشت: سرمایه‌هایی از جمله نفت، گاز و منابع مختلف تمام شدنی است اما سرمایه انسانی ماندگار بوده و می ‌تواند کشور را در شرایط سخت کمک کند و مبنای این سرمایه سلامت است.

محمدی ادامه داد: عقل و فکر سالم در انسان‌ هایی است که دارای سلامت جسمی و روحی است که این مهم توجه و اهمیت کار را در بین مجمع خیرین سلامت چند برابر می‌کند.

وی با اشاره به نقش، جایگاه و رسالت مجمع خیرین سلامت تصریح کرد: کارهای مجمع در راستای سلامت و نجات انسان به کار گرفته می ‌شود که وظایف و پیگیری ‌های مجمع خیرین سلامت را با توجه به رسالت آن بیشتر می‌ کند.

محمدی با تأکید بر اینکه از خیرین حقیقی دعوت کنیم تا مشارکت بالا برود، گفت: قطعا شخص حقوقی می ‌تواند به عنوان شخص حقیقی در مجمع حضور یابد و از ظرفیت آنها نیز استفاده کرد.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری ابراز داشت: کار دستگاه‌های اداری برنامه ریزی، سیاست‌ گذاری و اولویت ‌بندی  نیازهاست و ساختار و تشکیلات مجمع خیرین را باید اشخاص حقیقی تشکیل دهند تا در تمام ابعاد مدیریت آن را داشته باشند.

محمدی با اشاره به اقدامات موثر و ارزشمند خیرین مدرسه ‌ساز در این استان، تصریح کرد: در دو سال گذشته اقدامات خوبی در مجمع خیرین مدرسه ‌ساز صورت گرفت و امیدواریم این اقدمات تداوم بیشتری داشته باشد.

محمدی از آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد که یاریگر مجمع خیرین مدرسه‌ ساز بودند تشکر کرد و افزود: حضرت آیت‌الله ملک‌ حسینی چند جلسه مجمع خیرین مدرسه‌ ساز را در شیراز برگزار و حمایت‌های خوبی از این مجمع داشتند.

معاون سیاسی واجتماعی استانداری با تاکید بر اینکه از خیرین حقیقی نیز برای حمایت و کمک به مجمع خیرین سلامت دعوت کنیم تا مشارکت بالا برود، گفت: حوزه سلامت نیازمند تلاش، همکاری و عزم همگانی دارد.

محمدی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش اعضا بتوانیم از ظرفیت استان و دیگر خیرین استفاده کنیم و شاهد حمایت‌ های بیش از پیش خیرین در حوزه سلامت باشیم.

ارسال نظرات