مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: شهید مطهری به ایمان و عقيده مردم بخصوص جوانان بدون هیچ چشم داشت مالی اهمیت زیادی می دادند.
کد خبر: ۸۶۷۲۲۶۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خمام، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ربیعی در همایش بزرگداشت شهید مطهری و روز معلم و هفته ی عقیدتی وسیاسی ضمن تبریک ایام اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری به فضایل اخلاقی به خصوص در بعد جوانان و راهنمایی های آنان بسیار می کوشیدند وبا آن شخصیت علمی که داشتند حتی برای تعداد اندکی سخنرانی می کردند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به معنای واقعی مسلمان باشیم باید ایمان و عقيده خود را تقویت کنیم واین فقط با کار عقیدتی میسر و قابل اجراست.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان هفته عقیدتی را فرصت مناسبی برای تبلیغ و ترویج فرهنگ شهید مطهری در جامعه دانست و ادامه داد: شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون اینکه ابزار و امکاناتی در اختیار داشته باشد، رسالت بزرگی را انجام داد و ما امروز وظیفه داریم این رسالت را دنبال کرده و ادامه دهیم.

حجت الاسلام ربیعی با اشاره به آثار ارزشمند به جای مانده از این شهید والامقام خاطر نشان کرد: نشر و گسترش آثار شهید مطهری در جامعه آن طور که باید و شاید در جامعه صورت نگرفته که می‌طلبد در این زمینه با برنامه‌ریزی بهتر ورود پیدا کنیم.

ارسال نظرات