خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد فارس در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی:

دانشجویان بسیجی مانند چتری سایر دانشجویان را پوشش می دهند

رئیس دانشگاه آزاد فارس گفت: دانشجویان بسیجی مانند چتری هستند که سایر دانشجویان را پوشش می دهند
کد خبر: ۸۶۷۲۳۰۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

دکترحمزه صیدی سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در دیدار با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر جاری و ساری شدن گفتمان بسیجی، هفته معلم را نشان از اخلاق مداری و انسان سازی دانست و گفت: شرکت های دانش بنیان به عنوان مایه و دستمایه های اقتصاد مقاومتی است از این رو سیاست های خود را بر این بنا قرار داده ایم که در راستای همین سیاست حرکت کنیم.

وی با تاکید بر حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال افزود: حرکت های ما در راستای شعار سال است و تلاش می کنیم که شعار سال را در عمل به منصه ظهور برسانیم.

سارویی با بیان اینکه باید بر روی اقتصاد مقاومتی به عنوان یک فرآبند کار کرد ادامه داد: راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه دانشجویان بسیجی مانند چتری هستند که سایر دانشجویان را پوشش می دهند اضافه کرد: دانشجویان بسیجی در درس، گفتار، منش و سایر اقدامات شایسته، باید سرآمد همگان باشند.

سارویی با تاکید بر اخلاق محوری، وظیفه شناسی و پاسخگوی مردم بودن گفت: باید شرایطی را فراهم کرد که رابطه ها صمیمی و به هم نزدیک شوند چراکه رابطه های تقابلی موجب ضرر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها