دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اردبیل:
دومین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان جهان از 12 اردیبهشت 95 به میزبانی تهران با درخشش کشتی‌گیران اردبیلی آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۳۱۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرشاد گلمرادی در استقبال از قهرمانان ناشنوای اردبیلی در مسابقات کشتی قهرمانی جهان اظهار کرد: گشتی‌گیران مستعد اردبیلی در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب 3 مدال نقره و یک مدال برنز در دو رده سنی جوانان و نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان شدند.

دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اردبیل گفت: دومین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان جهان از 12 اردیبهشت 95 به میزبانی تهران با درخشش کشتی‌گیران اردبیلی آغاز شد.

گلمرادی افزود: در کشتی آزاد رده سنی نوجوانان، در وزن 63 کیلوگرم سجاد اژده در وزن 85 کیلوگرم مهدی ملکوتی موفق به کسب مدال نقره مسابقات جهانی شدند.

وی بیان کرد: همچنین در وزن 54 کیلوگرم رده سنی نوجوانان کشتی فرنگی بهزاد معرفت مدال برنز این مسابقات را به گردن آویخت.

دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اردبیل یادآور شد: در رده سنی جوانان کشتی فرنگی نیز محمدرضا صدری موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان شد.

گلمرادی همچنین از رقابت دو کشتی‌گیر مستعد اردبیلی در روزهای آتی در رده سنی بزرگسالان کشتی آزاد خبر داد و گفت: به حول قوه الهی دو کشتی‌گیر اردبیلی حسین نوری و سعید یونسی با توجه به آمادگی کامل قول مدال خوش رنگ طلای این مسابقات را داده‌اند.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: در مسابقات جهانی در رده سنی نوجوانان و جوانان کشتی آزاد تیم ملی ایران قهرمان جهان و در کشتی فرنگی رده نوجوانان و جوانان نایب قهرمان جهان شدند.

ارسال نظرات