رئیس هیأت شمشیربازی اردبیل:

دعوت شمشیربازان نیری به اردوی آمادگی استان اردبیل

صباغی افزود: دو شمشیرباز از شهرستان نیر در اپه جوانان به اردوی آمادگی استان اردبیل دعوت شدند.
کد خبر: ۸۶۷۲۳۳۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، هادی صباغی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی کشور در گروه سنی نوجوانان و جوانان بعد از ماه مبارک رمضان، ما شمشیربازان خود را به اردوی انتخابی و اردوهای تیم منتخب استان دعوت کردیم.

وی تصریح کرد: برای تمرکز تمرینات در شهرستان اردبیل بازیکنان مرکز استان در این اردو حاضر نیستند و ما از شهرستان‌های گرمی، نیر و خلخال شمشیربازان رشته‌های اپه و فلوره را به این اردو دعوت کردیم.

رئیس هیأت شمشیربازی استان افزود: در شهرستان نیر میلاد هدایت در فلوره نوجوانان و جوانان و محمدرضا وثوقی در اپه جوانان به این اردو دعوت شده و از شهرستان خلخال نیز فریبا زینالی در رشته سابر جوانان به این اردو دعوت شدند.

وی با اشاره به دعوت از پنج شمشیرباز اهل گرمی به این اردو گفت: علی جهانی در اپه جوانان، هادی جعفری در فلوره جوانان، حسن نظرپور در فلوره نوجوانان، حامد دیبا در فلوره جوانان و رضا دیبا در فلوره نوجوانان از شهرستان گرمی به اردوی آمادگی استان اردبیل دعوت شدند.

صباغی بیان کرد: امیدواریم شرایط مطلوب و مناسبی را در این مسابقات شاهد باشیم تا تیم شمشیربازی کشورمان بتوانند با ترکیبی مناسب در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار