فرمانده سپاه ناحیه دلفان شهرستان لرستان تشریح کرد

پرداخت20 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی تا ساخت 7 مدرسه در روستاهای دور افتاده

سرهنگ محمدی فر فرمانده سپاه ناحیه دلفان شهرستان لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی مهمترین برنامه های اجرا شده توسط بسیج سازندگی در سطح شهرستان دلفان را تشریح کرد که از جمله برنامه های پروژه های محرومیت زدایی احداث 7 باب مدرسه دو کلاسه ، یک کلاسه و7 پایگاه مقاومت بسیج است .
کد خبر: ۸۶۷۲۳۵۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمدی فر فرمانده سپاه ناحیه دلفان به مناسبت هفته بسیج سازندگی  به ارکان اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: کلید حل مشکل اقتصادی و دیگر مشکلات کشور به دست مردم است امروز باید با توسعه اقتصاد مقاومتی، فرهنگ اقتصادی مردم را بالا برد تا هر فرد در کشور یک تولید کننده باشد.

فرمانده سپاه ناحیه دلفان افزود: تنها راه ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری همواره بر آن تاکید دارند.

وی در ادامه به اقدامات بسیج سازندگی ناحیه دلفان اشاره کرد وافزود : ازجمله اقدامات انجام شده بسیج سازندگی پرداخت20 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی و محرومیت زدایی به 250 نفر در زمینه خدماتی ، تولیدی و فرهنگی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی این شهرستان پرداخت شده است.

محمدی فر تصریح کرد:اعزام 3700نفر از بسیجیان حلقه های صالحین ، 150نفر از بسیج محلات و بسیج دانشجویی به اردوهای جهادی وکمک به مناطق محروم وهمچنین اعزام 22تیم بهداشتی درمانی به مناطق محروم این شهرستان  از دیگر برنامه های اجرا شده می باشد.

وی در ادامه به احداث وافتتاح پروژه های محرومیت زدایی در سال جدید اشاره کرد وافزود :از جمله برنامه های پروژه های محرومیت زدایی احداث 7 باب مدرسه دو کلاسه ویک کلاسه و7 پایگاه مقاومت بسیج ، وسایر برنامه ها در راستای اقتصاد مقاومتی در دست اقدام است .

فرمانده سپاه ناحیه دلفان به اقدامات انجام شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: احداث و افتتاح یک باب خانه عالم در روستای مراد آباد گچینه و احداث وافتتاح یک مسجد در روستای شکرآباد نورعلی  و همچنین احداث و افتتاح 6 پایگاه مقاومت از جمله:1-پایگاه شهید خانی روستای هزار خانی 2- پایگاه شهید خزایی روستای کرم آباد 3- پایگاه شهید محمدی روستای گاو بازه 4- پایگاه شهید خسرو بیگی روستای تاج امیر 5- پایگاه شهید نوربخش شهر نوراباد 6-پایگاه مقاومت خواهران شهر نوراباد در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بوده است.

کلنگ احداث 7 واحد آموزشی در مناطق محروم دلفان

ساخت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای دره یادگار

اردوی جهادی دانشجویان در مناطق محروم

 وی با تاکید بر به نقش ارزنده ای بسیج در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه های ملی بر لزوم تقویت روحیه بسیجی در جامعه اشاره کردو گفت: بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش محوری دارد.

فرمانده سپاه ناحیه دلفان در پایان تأکید کرد: مسئولان باید راه حل مشکل را در درون کشور جستجو کنند و اگر به خیال این باشند که کشورهای فرامنطقه‌ای می توانند مشکل کشور را حل کنند اشتباه است.


ارسال نظرات