خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید قزوین با اشاره به اینکه سال جاری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، افزود: با توجه به این شعار باید تلاش کنیم تا برنامه‌های هفته جانباز با کیفیت مطلوب و با کمترین هزینه اجرا شود.
کد خبر: ۸۶۷۲۴۲۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه بزرگداشت روز جانباز گفت: طی سال هر یک از دستگاه‌های اجرایی در مناسبت‌های خاصی مانند روز پاسدار و روز معلم برنامه‌های مختلفی را با اهمیت موضوع برگزار می‌کنند.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز اجرای برنامه‌هایی را در روزهایی از جمله بزرگداشت شهدا و جانباز در دستور کار خود قرار می‌دهد تا بتواند اهمیت آن روز را برای آحاد جامعه تبیین کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و هفته جانباز گفت: باید معاونین بنیاد استان و روسای شهرستان‌ها برای تبیین اهمیت این روز، اجرای برنامه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کنند.


حقایق‌پور با بیان اینکه همه مسوولین شعار می‌دهند که اقتدار و عزت امروز ایران را مدیون رشادت‌های شهدا و جانبازان هستند، افزود: مناسبت‌هایی مانند هفته جانباز فرصتی است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی از فداکاری‌های آنها تقدیر کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اعتباری در همه دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد، بیان کرد: مسوولین مربوطه در بنیاد باید تلاش کنند تا با توجه به اعتبارات موجود، برنامه‌هایی با بیشترین بازخورد برگزار کنند.

حقایق‌پور بهره‌گیری معاونین و روسای شهرستان‌های بنیاد از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دستگاه‌های اجرایی را در برگزاری برنامه‌های هفته جانباز حائز اهمیت دانست و گفت: با تحقق این موضوع، می‌توانیم برنامه‌های فوق را در شأن جانبازان برگزار کنیم.
این مسوول با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های مختلف استان قزوین افزود: روسای شهرستان‌ بنیادها با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و برقراری تعامل مطلوب با مدیران دستگاه‌ها می‌توانند برنامه‌هایی

با کیفیت مطلوب در هفته جانباز اجرا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از معاونان و روسای شهرستان‌های بنیاد خواست در اجرای برنامه‌های هفته جانباز برنامه‌ریزی دقیقی انجام بدهند تا این برنامه‌ها بدون هیچ مشکلی در شأن جانبازان برگزار شود.


وی گفت: روسای بنیاد شهرستان‌ها اگر برنامه ابتکاری و جدیدی در هفته جانباز دارند به ما اعلام کنند تا با توجه به امکانات و اعتبارات موجود، آنها را برگزار کنیم.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه سال جاری به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، افزود: با توجه به این شعار باید تلاش کنیم تا برنامه‌های هفته جانباز با کیفیت مطلوب و با کمترین هزینه اجرا شود، تحقق این موضوع نیازمند مدیریت مسوولین بنیاد است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران با مشکلات اعتباری دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: مسوولین بنیاد با مدیریت مشارکتی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و داشتن روحیه ایثار می‌توانند این مشکلات را در اجرای برنامه‌های با کیفیت برطرف کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: تحقق این موضوع موجب می‌شود تا برنامه‌های هفته جانباز با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسبت به سال گذشته باشکوه‌تر برگزار شود.
این مسوول با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در هفته جانباز برنامه‌ریزی می‌شود، تا اجرا شود، گفت: باید همه این برنامه‌ها به همت مسوولین مربوطه با توجه به شعار سال عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه هر برنامه‌ای با هدفی در این هفته برگزار می‌شود، بیان کرد: باید مسوولین مربوطه بنیاد تلاش کنند تا برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته جانباز را به نحوی اجرا کنند تا به اهداف تعیین شده برسند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پایان از معاونین و روسای شهرستان‌های بنیاد خواست تا با برگزاری جلساتی با یکدیگر همفکری‌های لازم را انجام بدهند تا برنامه‌های هفته جانباز با کیفیت بهتری برگزار شود

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها