پژوهشگر برتر دوازدهمین جشنواره علمی_پژوهشی فرهنگیان بسیجی با اشاره به موضوع مقاله خود« نقش و جایگاه آموزش و پرورش و معلمان در تربیت اخلاقی دانش آموزان» گفت: بیشتر دغدغه من و همکارانم مسائل فرهنگی جامعه است و ما نیز در این راستا تصمیم گرفتیم مقاله ای درباره خلاءهای اخلاقی و فرهنگی در جامعه دانش آموزی، تهیه کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۲۴۵۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

محمد براتی رتبه برتر دوازدهمین جشنواره علمی_ پژوهشی فرهنگیان در مقطع دبیرستان، رشته زبان وادبیات فارسی را تدریس می کند .وی متولد 1351 در شهرستان تیران، اصفهان است، 28 سال سابقه تدریس دارد و 16 سال به عنوان عضو فعال در کانون بسیج فرهنگیان فعالیت می کند.

بیشتر دغدغه من و همکارانم مسائل فرهنگی جامعه است

محمد براتی، درباره محتوای مقاله خود گفت: باتوجه به اینکه برخی مسائل ضداخلاقی بین دانش آموزان رواج پیدا کرده است این موضوع را انتخاب کردم و امیدوارم بیشتر مقالات درباره مسائل فرهنگی دانش آموزان کار شود تا مسائل دیگر.

وی ادامه داد: چون فرهنگی هستم از نزدیک با موضوع خلاء فرهنگی دست و پنجه نرم کرده ام و بعد از خانواده، بیشترین وقت دانش آموزان ازلحاظ تربیتی در مدرسه صرف می شود و معلمان در از بین بردن این خلاءها بسیار تاثیرگذارند.

این معلم بسیجی در پاسخ به چگونگی مطلع شدن از جشنواره گفت: کانون بسیج فرهنگیان در شهرستان تیران در مورد جشنواره اطلاع رسانی کرد و بخشنامه آن را از طریق اتوماسیون اداری فرستاد و از این طریق با کمک همکارم خانم زهرا فوقانی پیگیر آن شدیم و توانستیم مقاله خود را در طول یک ماه ونیم آماده کنیم.

براتی در رابطه با فعالیت‏های بسیجی خود اظهار داشت: در برنامه‏های بصیرتی، جشنواره های مختلف بسیج شرکت می کردم و در جلسه های شورای بسیج نیزفعالیت داشتم.

وی در خصوص رابطه خود با سازمان بسیج فرهنگیان افزود: برخی از همکارانمان نسبت به انتقال مدارک وپرونده من از بسیج محلات به بسیج فرهنگیان انتقاد می کردند اما به مرور زمان تبعات کارمن را در کانون بسیج فرهنگیان از نزدیک دیدند و به این نتیجه رسیدند که بسیار اثرگذار است و به همین دلیل خود نیز عضو سازمان بسیج فرهنگیان شدند.

این پژوهشگر برتر در رابطه با تاثیرگذاری مقاله بر نحوه تدریس خود تصریح کرد: یکی از پارامترهایی که حدود هشت سال در رشته تدریسی من وجود دارد، رویکرد تربیتی است به همین دلیل تهیه این مقاله در نحوه تدریس من  بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات