خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که پارک‌های علم و فناوری حلقه اتصال دانشگاه و صنعت هستند، گفت: کاری که در مجموعه پارک‌های علم و فناوری انجام می‌شود یکی از مصادیق "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" است.
کد خبر: ۸۶۷۲۵۳۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین از واحدها و شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین بازدید پنج ساعته داشت و در این بازدید با مدیران و کارکنان این واحدها گفتگو کرد.

وی ابتدا در جمع نمازگزاران مجموعه پارک علم و فناوری با تبریک آغاز ماه شعبان، اظهار کرد: حجم و کیفیت دعاها در ماه رجب، شعبان و رمضان در طول هم قرار دارند تا بهار معنوی را برای انسان ساماندهی کنند.

امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: انسان باید تلاش کند از این بهار معنوی برای خروج از هواهای نفسانی به خوبی بهره‌مند شود و زندگی خود را همانند بهار طبیعت با برکت همراه کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: اعمال و ادعیه ماه‌های رجب، شعبان و بیشتر ماه رمضان برای مهیا شدن و بهره‌مندی هر چه بیشتر انسان از شب قدر است و اگر خودمان را در طول این ماه‌ها نتوانیم آماده و مهیا کنیم، از برکات شب قدر محروم خواهیم ماند.

وی با بیان این‌که سال معنوی ما با شب قدر آغاز و با شب قدر پایان می‌یابد، افزود: بررسی اعمال گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده از اعمال مهم شب قدر است که منجر به ارتباط بیشتر با خدای متعال و در نتیجه جبران خلأها و اشتباهات زندگی می‌شود.

پارک‌های علم و فناوری حلقه اتصال دانشگاه و صنعت هستند

 آیت‌الله عابدینی در ادامه و در بازدید از واحدها و شرکت‌های فناور مستقر در این مجموعه، با بیان این‌که پارک‌های علم و فناوری حلقه اتصال دانشگاه و صنعت هستند، افزود: اگر مباحث تئوری با کار عملی همراه شود، درک مباحث آسان‌تر خواهد شد و کاری که در مجموعه پارک‌های علم و فناوری انجام می‌شود یکی از مصادیق "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" است.

 امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اگر دین را با دنیایمان آشتی دهیم به خلاقیت و نوآوری دست پیدا می‌کنیم و در نهایت صاحب پیشرفت روز افزون خواهیم شد.

 وی در پایان این برنامه در جمع مدیران و کارکنان شرکت‌های مستقر در مجموعه پارک علم و فناوری اظهار کرد: خدا را شاکرم که این فرصت به دست آمد تا در این مجموعه حضور پیدا کنم. برای بنده بازدید از این مرکز و ارتباط با مدیران محترم این واحدها بسیار مفید بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: این قاعده کلی است که هر چه با خدا مرتبط شود، ماندگار و جاودانه خواهد شد و هر چه به غیر خدا مرتبط شود دارای تاریخ مصرف بوده و در نهایت از میان می‌رود.

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: همه کارهایی که در عالم وجود دارند به واسطه میزان ارتباطشان با خداوند به کار بابرکت و بی‌برکت تقسیم‌بندی می‌شوند.

 

 

 

وی اضافه کرد: اخلاص شاخصه دیگری است که کارها را با برکت می‌کند و وجود همین شاخصه در شیخ انصاری، شهید مطهری و شیخ عباس قمی باعث شده آثار آن‌ها همچنان اثرگذار و با برکت باشند.

امام‌جمعه قزوین اذعان داشت: باید برای گشایش کارها و این‌که صاحب نوآوری و خلاقیت بشویم از خداوند کمک بگیریم زیرا دری که از سوی خداوند به روی بنده باز شود صاحب برکت خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: همه موجودات اهل عالم لشگریان و جنود الهی هستند و اگر انسان بتواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند به عمق اسرار عالم هستی پی خواهد برد و گام‌هایی که در این مسیر برداشته می‌شود رمزگشایی و تفسیر قرآن کریم است.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها