خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) :
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز دشمن از حرف زدن، قدم زدن و دست دادن با ما نمی ترسد بلکه از دو مشت آهنین ما یعنی برنامه ی هسته ای و موشکی می ترسد و می خواهد با استفاده از مذاکرات به این مراکز نفوذ کند.
کد خبر: ۸۶۷۲۵۴۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبرپور در همایش گرامیداشت شهادت استاد مطهری وهفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج در جمع بسیجیان شهرستان بشرویه گفت: ما امروز برسر سفره ای هستیم که مزین شده است به قطره قطره خون شهیدان وعزیزانی که جان دادند تا ما جان گرفتیم. عزیزانی که جوانی خود را فدای عزت و شرف این آب وخاک کردند.

اکبرپور افزود: اگر امروز ما در آسایش و امنیت به سر می بریم که زبانزد خاص وعام در منطقه وجهان است مدیون جوانمردی و از خودگذشتگی جوانان و مردانی است که جانفشانی کردند تا این انقلاب به این برهه ومقطع زمانی خودش برسد.

وی خاطرنشان کرد: آن کسی که می گوید دوران موشک گذشته است امروز دوران گفتمان است نمی فهمد که ناخواسته حرفی را می زند که دشمن به دنبال آن است واین سخنان بوی نفوذ می دهد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز دشمن از حرف زدن، قدم زدن و دست دادن نمی ترسد بلکه از دو مشت آهنین ما یکی برنامه ی هسته ای و دیگری برنامه موشکی که در شهرهای زیر زمینی بچه های پاک وشجاع ومدافع این انقلاب ساخته اند می ترسد و می خواهد با استفاده از مذاکرات به این مراکز نفوذ کند.

حجت اسلام اکبرپور خطاب به دولتمردانی که می گفتند سرکشی از مراکز نظامی با برنامه اشکال ندارد و ما آنها را با چشم بسته می بریم تا دیدن کنند گفت: این حرفی بسیار مضحک وخنده دار است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ما درگیر جنگ سخت نیستیم بلکه درگیر جنگ بر مغزها هستیم یعنی متفکران و دولت مردان ما حرف دشمن را بزنند و فکر آنها و مردم فکر شمن باشد و دشمن می خواهد از این طریق ارزشهای ما را نابود سازد.

انتهای پیام/ 16

ارسال نظرات
پر بیننده ها