خبرهای داغ:
حجت الاسلام منفردی گفت: آمریکا برای بلعیدن همه دارایی های بلوکه شده کشور ما برنامه ریزی کرده و مصادره 2 میلیارد که یک غارت آشکار محسوب می شود برنامه اول اوست.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۰۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام منفردی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان در جمع بسیجیان روستای زوارم با اشاره به دشمنی های استکبار به سردمداری آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: آمریکا برای بلعیدن همه دارایی های بلوکه شده کشور ما برنامه ریزی کرده و مصادره 2 میلیارد که یک غارت آشکار محسوب می شود برنامه اول اوست.

منفردی گفت: در چند سال گذشته نزدیک به 60 میلیارد دلار در دادگاه های آمریکا علیه ایران عزیز حکم قضایی صادر شده یا در مرحله پایانی صدور حکم است .

وی با اشاره به قضیه 11 سپتامبر افزود: آمریکا به بهانه دخالت ایران در این قضیه کشورمان را به پرداخت 10 میلیارد دلار محکوم کرد و حال آنکه این قضیه چه ربطی به ایران دارد و چرا آقای اوباما مصلحت نمی داند به موضوع دخالت عربستان در این حادثه پرداخته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان گفت: قطعا اقدام اخیر آمریکاییها با برجام مغایرت دارد زیرادرباره روح برجام به صراحت می گویند که روح برجام تغییر رفتار ایران و تغییر جمهوری اسلامی ایران از یک کشور انقلابی به یک کشور عرفی است.

حجت الاسلام منفردی افزود: دولت محترم باید از سازمان های بین المللی تقاضای مداخله کند و از اهرم هایی چون تنگه هرمز که شاهرگ اقتصادی کشورهای غربی و آمریکا محسوب می شود استفاده نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار