مسئول سابق روابط عمومی سپاه قدس گیلان ایجاد افزایش زمینه های منزلت اجتماعی سپاه در جامعه و مقبولیت ایجاد کردن با جاذبه های خاص در افکار عمومی در مقابله با جریان حاکم شده که دنبال تضعیف سپاه هستند را از ماموریت های خطیر روابط عمومی سپاه خواند.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۲۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ پرویز بابایی در مراسم تقدیر و معارفه مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان که صبح امروز در سالن جلسات روابط عمومی سپاه استان برگزار شد با بیان اینکه روابط عمومی موجود بیرونی نیست، بلکه جزئی از درون واقعیت است اظهار کرد: روابط عمومی هم باید گفتمان مورد هدف سازمان را پیام رسانی کند و هم بهترین نمایانگر اوضاع داخلی و منعکس کننده چگونگی مسائلی باشد که در سازمان می گذرد.

وی تصریح کرد: اتصال اجزای جامعه، همسازی و همراه سازی مردم و جامعه با سازمان از طریق اطلاع رسانی همراه با خلاقیت روابط عمومی مسیر می شود.

مسئول سابق روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کار روابط عمومی در بسیج و سپاه متفاوت  با روابط عمومی در سایر ادارات و دستگاه های دولتی است افزود: قدرت جذب و سازماندهی مردم در همراه سازی با اقدامات سازنده و همچنین تقابل با جنگ روانی دشمن با اقدامات ویژه مهمترین کار روابط عمومی است.

بابایی داشتن احاطه علمی بر مجموع فعالیت های سازمان، شناخت جریان های فکری، حفظ خط ولایی بسیج در رسانه ها، رصد بعضی از فضاهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی را از دیگر وظایف روابط عمومی دانست.

وی ایجاد افزایش زمینه های منزلت اجتماعی سپاه در جامعه و مقبولیت ایجاد کردن با جاذبه های خاص در افکار عمومی در مقابله با جریان حاکم شده که دنبال تضعیف سپاه هستند را از ماموریت های خطیر روابط عمومی سپاه خواند و گفت: روابط عمومی باید در ایجاد زمینه افزایش جاذبه در میان پایوران و خانواده هایشان گام بردارد.

مسئول سابق روابط عمومی سپاه قدس گیلان رسالت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، انعکاس توانمندی ها سپاه و دستاوردهای انقلاب را از ماموریت های رسانه های ارزشی دانست و از تمام رسانه های استان که نهایت همکاری را با این معاونت داشتند تشکر کرد.

بابایی با اشاره به اینکه پایان ماموریتش مصادف شد با برگزاری کنگره ملی 8هزار شهدی گیلان گفت: از رسانه هایی که در راستای پوشش اخبار این اقدام ارزشمند همت گماشتند تقدیر و تشکر دارم.

وی در پایان با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی حد و مرز جغرافیایی ندارد خاطرنشان کرد: پاسداری در سنگر خاصی خلاصه نمی شود بلکه هرجا باشیم باید در خدمت ارزش های انقلاب باشیم.  

ارسال نظرات