خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: رسالت امروز ما تفهیم قابلیت‌های دینی جامعه اسلامی است و الگوی ما شهید مطهری است.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۴۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ارمغان در نشست بصیرتی که به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران ام البنین (س) برگزار شد؛ به اشاره به اهم فعالیت‌های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی ـ سیاسی گفت: این هفته بهانه خوبی برای احیا و بسط و گسترش حوزه فعالیت‌های فکری، فرهنگی، دینی و اعتقادی در مجموعه سپاه و بسیج است.

وی اظهار کرد:‌ دشمن دائماً به دنبال تخریب و مسخ تابعیت‌ها و باورهای دینی ما در جامعه اسلامی است و تمام سعی و تلاش دشمن این است که روزی به این هدف خود برسد لذا در سپاه و بسیج کارهای خوب، ارزشمند و جامعی جهت مقابله با این نقشه‌های دشمن صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام ارمغان با بیان اینکه رسالت امروز ما تفهیم قابلیت‌های دینی جامعه اسلامی است، گفت: شهید مطهری نماد و الگوی ما در هفته عقیدتی ـ سیاسی است که در مقطعی از تاریخ کشور با تمام وجود، دلسوزانه، عاشقانه و خالصانه برای تفهیم باورهای دینی در مدارس، دانشگاه‌ها و محلات عمل کرد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه تأکید کرد: رسالت امروز ما همان رسالتی است که شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون اینکه ابزار و امکاناتی در اختیار داشته باشد، انجام داد.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار هیچ‌گونه ابزاری اعم از مدرسه، دانشگاه، صدا و سیما، جراید، نیروی انسانی و غیره را در اختیار نداشت و تنها ابزاری که داشت احساس تکلیف و رسالت‌شناسی بود که با تمام وجود رسالت خود را شناخت و در کنار آن احساس تکلیف کرد.

گفتنی است، همایش پیاده رویی ویژه خواهران بسیجی زیرکوه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ام البنین و پایگاه های تابعه از محل پایگاه خواهران به سمت امامزاده سعدالله بن موسی کاظم شاهرخت با حضور 300 نفر خواهر بسیجی روستا برگزار شد.

در ادامه این همایش مراسم مداحی توسط حجت الاسلام دشت بان روحانی روستا برگزار شد.


انتهای پیام/14

ارسال نظرات
پر بیننده ها