يك ميليون و 101 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق طي دو عمليات موفق پليسي در سطح استان زنجان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۶۵۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: يك ميليون و 101 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق طي دو عمليات موفق پليسي در سطح استان زنجان کشف و ضبط شد.

سردار عليرضا صالحي افزود: در پي دريافت خبري مبني بر حمل محموله قاچاق توسط يک دستگاه کاميون بنز در اتوبان زنجان - قزوين، پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي اظهار داشت: مأموران پليس آگاهي با گشت زني و كنترل محورهاي مواصلاتي، اين کاميون را در محور "زنجان-قزوين" توقيف که در بازرسي از آن يك ميليون نخ سيگار قاچاق کشف و متهم را دستگير کردند.

سردار صالحي تصريح کرد: همچنين طي عملياتي ديگر،مأموران پليس آگاهي حين گشت زني در اتوبان زنجان – قزوين يك دستگاه كاميون كاويان را شناسايي و در يک عمليات ضربتي توقيف کردند که در بازرسي از آن 101 هزارو 240 نخ سيگار خارجي قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينکه قاچاق كالا از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله مي کند.

اين مقام ارشد انتظامي استان در پايان خاطرنشان کرد: قاچاق يکي از پديده هايي است که رواج آن در جوامع موجب نابودي بخش هاي اقتصادي مي گردد پس برخورد با اين پديده يک وظيفه همگاني بوده و پليس اميدوار است که مردم هم دوشادوش سبزپوشان انتظامي با مقابله جدي زمينه فعاليت را براي عده اي افراد سودجو تنگ تر نمايند.

ارسال نظرات