خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دولت باید از تجربه موفق بسیج در عرصه سازندگی بهره ببرد.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۱۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

سرهنگ ابوالفضل طاهر خانی معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامر (عج)استان قزوین صبح امروز در نشست خبری که در سالن کنفرانس روابط  عمومی سپاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به عنوان امر مهم ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب و راهبر برون رفت از مشکلات اقتصادی و بسیج سازندگی به عنوان یکی از مهره های اصلی عملیاتی شدن این امر دانست.

وی افزود: مقام معظم رهبری در 17 اردیبهشت ماه سال 79 فرمان تشکیل بسیج سازندگی را با رویکردی مردمی و  جهادی صادر کردند.

طاهرخانی اذعان کرد: اگر بخواهیم برای بسیج سازندگی معادلی بیابیم باید به اقدامات فوق العاده سازمان جهاد در ابتدای انقلاب برای محرومیت زدایی اشاره کنیم.

این مسئول ضمن معرفی اهداف عملکرد بسیج سازندگی بیان کرد: بسیج سازندگی با روحیه ای انقلابی و جهادی در هر عرصه ای که ورود داشته است سرفراز و توانمند ظاهر شده و موفقیت های متعددی را کسب نموده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی مورد اعتماد همه افراد جامعه است در سطحی که می‌دانیم اگر موضوعی به این قشر سپرده شود بازده خوبی را برای کشور و اسلام در پی خواهد داشت.

طاهر خانی تبیین کرد: همت و روحیه سازمان بسیج سازندگی در تمام عرصه های عمرانی، پزشکی، علمی و فرهنگی و تولید دانش ستودنی است و در برنامه های اخیر کلنگ زنی و افتتاح برخی طرح ها که با حضور استاندار محترم و فرمانده سپاه بوده است ایت فعالیت ها به خوبی قابل لمس است.

وی توضیح داد: پروژه ای که به بسیج سپرده شود مقرون به صرفه است و تمام ارگان ها و سازمان هایی که با بسیج همکاری داشته اند ازاین موضوع کمال رضایت را دارند.

طاهر خانی با اشاره به شعار سال در موضوع اقتصاد مقاومتی و بیانات رهبر در این مورد بین اعضای محترم هیات دولت متذکر شد: رهبر معظم انقلاب از دولت مردان خواستند که از ظرفیت بسیج و تجربه های موفق که پشت سر دارد نهایت بهره را ببرند.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: همه اقشار یسیج خصوصا دانشجویان در عرصه بسیج سازندگی حضور به هم می رسانند و با توجه به توانمندی هایی که در آنها وجود دارد می توانند گام بلندی در جهت پیشرفت و خدمات رسانی مناطق محروم برداشت.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها