مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تکلیف در سازمان تبلیغات اسلامی یک تکلیف سنگین است و ما وظیفه بزرگی در این خصوص بر عهده داریم و از این جهت نگاه ما نگاه تحولی است.
کد خبر: ۸۶۷۲۷۸۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی گفت: کار در سازمان تبلیغات اسلامی استمرار بعثت پیامبر اکرم (ص) است و پیامبر اکرم (ص) هدف عمده رسالت خود را مکارم اخلاقی بیان فرموده‌اند و تکلیف در سازمان تبلیغات اسلامی یک تکلیف سنگین است و ما وظیفه بزرگی در این خصوص بر عهده داریم و از این جهت نگاه ما نگاه تحولی است.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری با بیان اینکه سازمان دو مأموریت در قالب فرهنگ دینی و دفاع از آرمان‌های نظام بر عهده دارد، افزود: حفظ اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام (ره) از ضروریات است.

وی با اشاره به هفته معلم و پاس‌داشت یاد و خاطره استاد مطهری، اظهار داشت: باید تلاش کرد که اندیشه‌ها و آثار این شهید گرد و غبار زمان به خود نگیرد و استراتژی تبلیغ احکام دینی و نظام اسلامی از منظر شهید مطهری کار اساسی است و یکی از جلوه‌های استاد مطهری نگاه استراتژیک است و ایشان نکته‌ای را پنجاه سال قبل می‌دیدند که امرور ما به آن نکته می‌رسیم.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری با اشاره به این‌که رسالت کار تبلیغی سنگین است، یادآور شد: شهید مطهری تأکید داشت که رسالت کار تبلیغی سنگین است به این دلیل که با دل مردم سر و کار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: مبلغان فرامین دین و آرمان‌ها و دستاوردهای بعثت نبی مکرم اسلام (ص) را به جامعه منتقل می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) بارها مورد تهدید و ترور شخصیت قرار گرفتند، یادآور شد: کار تبلیغ کاری بسیار خطیر و سنگین است و در عصری که مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌ایم بر اهمیت کار تبلیغی می‌افزاید.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری خاطرنشان کرد: هدف و مسیر کار ما مشخص است و باید با نگاه و کار جهادی در پیشبرد اهداف سازمانی تلاش مضاعف کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: اگر در طول سابقه کاری‌مان یک نفر را هدایت کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم، چرا که توانسته‌ایم وی را از مسیر شیطانی و گناه در مسیر حق قرار دهیم.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری افزود: ما مسلمان هستیم و مسلمانی اعتقاداتی دارد و ما بر اساس آن، اعتقادات‌های‌مان را پایه‌ریزی می‌کنیم و باید بر اساس آن اعتقادات و باورها و قالب‌ها حرکت کنیم.

وی ادامه داد: ما در این عصر با دست‌اندازهای شیطانی و تهاجم‌زده روبه‌رو هستیم و نگرانی‌ها در حوزه مسائل اجتماعی جدی است و توقعات از سازمان تبلیغات اسلامی بالا است و باید ضمن رصد اولویت‌ها، بر اساس آن اولویت‌ها، مأموریت‌های سازمان صورت گیرد.

این مسئول در ادامه با اشاره به سبک زندگی اسلامی گفت: سبک زندگی ما برگرفته از قرآن و عترت و سنت است و مقام معظم رهبری در سبک زندگی بر اسلامی بودن و ایرانی بودن تأکید دارند.

ارسال نظرات