مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج دانش‌آموز از کهگیلویه و بویراحمد توانستند با ارائه فعالیت در مبحث فیزیک و تهیه فیلم‌هایی در موضوع نور در جشنواره ابن‌هیثم که با حضور 10 هزار دانش‌آموز برگزار شد رتبه کسب کنند.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۴۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره ابن‌هیثم گفت: در مسابقه بزرگ جشنواره ابن هیثم که اولین رویداد دانش‌آموزی جایزه مصطفی(ص) در کشور است، دو گروه سه و دو نفره دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد صاحب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

هادی زارع‌پور اظهار کرد: در این جشنواره که 10 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور شرکت کردند پنج دانش‌آموز از یاسوج توانستند با ارائه فعالیت در مبحث فیزیک و تهیه فیلم‌هایی در موضوع نور رتبه کسب کنند.

وی گفت: گروه دانش‌آموزی سیدپوریا ابطحیان، نیما کلیدری و علیرضا جهانبخش از دبیرستان استعدادهای درخشان دوره اول شهید بهشتی سمپاد با موضوع ترکیب رنگ‌ها در گوشی‌های تلفن همراه و گروه دانش‌آموزی سیدعلی خواهش‌نیک از دبیرستان استعدادهای درخشان دوره اول و محمدرضا پروزی از دبیرستان شاهد دوره اول با موضوع خطای دید در نور برتر ملی شدند.

اولین رویداد دانش‌آموزی جایزه مصطفی(ص) در جشنواره ملی ابن‌هیثم با حضور برگزیدگان استان‌های سراسر کشور در تالار اندیشه تهران برگزار و از دانش‌آموزان برتر استان از سوی دبیرخانه جشنواره و با حضور وزیر آموزش و پرورش تجلیل شد.

ارسال نظرات