فرماندار گچساران از برگزاری مانورهای جدید کسب آمادگی برای جمعیت هلال احمر این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۷۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در دیدار با کارکنان جمعیت هلال احمر گچساران اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر از نیروهای تلاشگر و فداکار بوده که مهمترین و بهترین خصوصیت این افراد را داشتن روحیه جهادی و تفکر انسان دوستانه است.

وی افزود: عدم وابستگی به حزب، قومیت، ملیت و در نظر گرفتن دین و مذهب انسان‌ها از شاخصه‌های بارز امدادرسانی امدادگران هلال احمر در بروز حوادث است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: تلاشگران جمعیت هلال احمر در صورت بروز حوادث و سوانح حضوری پررنگ در امدادرسانی بر اساس حفظ کرامات انسانی دارند.

رحیمی کسب دانش روز و اطلاعات جدید در خصوص وظایف شغلی امدادگران را سبب کاهش آسیب‌ و تلفات انسانی در صورت بروز حوادث و سوانح دانست و افزود: امدادرسانی یکی از مشاغل مهم انسانی بوده که  سعی در یادگیری تکنیک‌های نو  و استفاده از تجهیزات و نوآوری‌ها گامی تأثیرگذار در راستای افزایش کمیت و کیفیت‌بخشی به امدادرسانی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نامگداری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: در این خصوص مدیران و امدادگران باید با توجه به شعار سال ضمن آسیب‌شناسی و ارائه برنامه‌ریزی کارشناسی شده در راه تحقق این شعار گام بردارند.

رحیمی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر گچساران از ادارات پویا و فعال در عرصه‌های مختلف از جمله امداد و کمک‌رسانی است، بیان کرد: حضور جمعیت هلال احمر گچساران در مناسبت‌ها و برنامه‌های ویژه خدمات‌رسانی در کنار دیگر ادارات قابل قبول است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: برگزاری مانورهای آمادگی برای مقابله با حوادث و رویدادهای پیش‌بینی نشده در دستور کار هلال احمر و دیگر ادارات قرار دارد تا علی‌رغم کسب آمادگی تعامل بیشتری نیز ایجاد شود.

ارسال نظرات