شهردار یاسوج گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز و اولویت‌بندی مناطق عملیات اجرایی فاز یک پروژه بهسازی معابر سطح این شهر آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۷۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

محمد‌علی جاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده است، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج برخی پروژه‌ها که اعتبار آنها ناچیز و کم بود را به سمت درآمد‌زایی بردند و در این زمینه موفق عمل کردند.

شهردار یاسوج گفت: امسال با هدف کاهش هزینه‌ها و اجرایی شدن عملیات پروژه‌ها شهرداری نشستی با سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری یاسوج برگزار کردیم.

وی افزود: اجرای برخی از این پروژه‌ها در اختیار سازمان عمران شهرداری یاسوج قرار گرفت و یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها که امسال کلید خورد پروژه بهسازی معابر سطح شهر یاسوج بود.

این مسئول تصریح کرد: بلوار قرنی، شهرک جهاد، شهرک امام علی، و محدوده شرف‌آباد مناطقی هستند که تحت پوشش بهسازی و آسفالت شهرداری یاسوج قرار می‌گیرند.

شهردار یاسوج با بیان این‌که بهسازی و آسفالت خیابان‌های خاکی اولویت مهم شهرداری یاسوج است، گفت: با اقدامات انجام گرفته در کمترین زمان این پروژه به پایان می‌رسد.

وی افزود: دستگاه‌های برای آسفالت خیابان‌های شهر خریداری شده و خوشبختانه در این زمینه مشکل و کمبودی نداریم.

جاوید خاطرنشان کرد: شهرداری یاسوج در سال 93 به دستگاه‌های حفار اعلام کرد که به مدت ده سال مجوز حفاری به آنها داده نمی‌شود و هم‌اکنون واحد حفاری شهرداری به طور مرتب از خیابان‌ها شهر بازدید و در صورت مشاهده با حفاری‌های غیرقانونی برخورد می‌کند.

ارسال نظرات