سروری گفت: امروز این تحلیل مطرح می شود که دولت با توجه به ناکامی در عمل به تعهدات اقتصادی خود در پسابرجام سعی در انحراف افکار عمومی دارد.
کد خبر: ۸۶۷۳۰۴۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

پرویز سروری کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور پیرامون رابطه بین زبان انگلیسی و پیشرفت هند گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی موضوع تدریس زبان انگلیسی در کشور را نفی نکردند بلکه تاکید داشتند که انحصار آموزش این زبان به عنوان زبان علم باید شکسته شود و قرار نیست آمریکایی ها و انگلیسی ها تا ابد تافته جدابافته باشند.

وی با اشاره به اینکه امام خامنه ای به شدت نسبت به نفوذ فرهنگی دشمن حساس هستند، ادامه داد: از همین رو ایشان نسبت به ترویج سبک زندگی غربی و همچنین آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک مساله فرهنگی هشدارهایی را مطرح کردند.

سروری با بیان اینکه اظهارات روحانی در خصوص رابطه زبان انگلیسی و پیشرفت هند بیشتر ماهیت جوسازی رسانه ای دارد، گفت: امروز این تحلیل مطرح می شود که دولت با توجه به ناکامی در عمل به تعهدات اقتصادی خود در پسابرجام سعی در انحراف افکار عمومی دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه این اقدام نوعی فرار به جلو و فرافکنی است، افزود: با این حاشیه سازی ها زمان را برای اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی از دست می دهیم.

ارسال نظرات