خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، یادواره شهید محمد علی مبارک در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) پردیسان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۷۳۰۶۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی به عنوان سخنران این مراسم در سخنان خود ابراز داشت: دشمنان اسلام از مغز و فکر الهی هراس دارند و با آب و خاک و نفت و انرژی، مشکل ندارند.

امام جمعه قرچک افزود: امروز قرن 18 نیست، به برکت خون شهدا و امام خمینی(ره) و روشنگری علمای با بصیرت، ملت ایران فهمیدند که بدون دین نمی شود به جایی رسید. آنچه که علم و هر چیز دیگر را هدفمند می کند دین است و ما باید افتخار کنیم که پیرو اهل بیت(ع) هستیم.

وی در ادامه افزود: غربی ها فریادشان بلند است که ما خودمان را گم کرده ایم. عطوفت و عدالت و ... دیگر معنا ندارد. شهادت و ولایت دو عنصر و دو اصلیست که دشمن از اینها وحشت دارد محصول ایمان راسخ ولایت و شهادت است. سرمایه ما ایمان است و همین ایمان ما را به پیروزی رساند.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان داشت: اقتصاد مقاومتی و پایبندی به آن مسئله بسیار مهمی است و باید به این اصل ایمان داشت و تمام دستورات اسلام عزیز را اجرا نمود.

اسماعیلی افزود: غربی ها دستورات مدرن را جلوی روی ما می گذارند و انتظار دارند تا آن طور که انها می خواهند عمل کنیم وی با اشاره به اینکه هیچ امام معصومی هم به اندازه ما فرصت نداشتند در صورتی که این قدرت و فرصت را، شهدا، توسل، دعای و اعتکاف به ما داده است.

وی در ادامه افزود: 37 سال از انقلاب گذشته است باید همه باور داشته باشیم که انقلاب ما انقلاب فرهنگی و عقیدتی بوده است که یکی از اهداف آن پیدا کردن اسلام می باشد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام علی اکبری به روایتگری شهدای دوران دفاع مقدس پرداخت و مراسم با مداحی و تجلیل از خانواده شهید محمد علی مبارک به پایان رسید.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در مراسم بر سر مزار شهید مبارک حضور یافتند و با ذکر فاتحه ای ادای احترام کردند.

محمد علی مبارک شهید گمنامی بود که درسال 63 در شرق جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از سالها بعد از عملیات تفحص تشییع و  12 اردیبهشت 1390 در پردیسان قم به خاک سپرده شد و در سال گذشته با انجام آزمایشات ژنتیک هویت این شهید مشخص شد.  

ارسال نظرات