خبرهای داغ:
حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت سالروز ولادت انوار کربلا حضرت امام حسین، حضرت امام سجاد و حضرت اباالفضل العباس علیهم السلام مراسم جشن برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۶۷۳۰۷۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت سوم شعبان میلاد اباعبدالله الحسین(ع) دوشنبه 20 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی در شبستان امام خمینی(ره) به سخنرانی می‌پردازد و حاج عباس حیدرزاده مدیحه سرایی و مولودی خوانی می‌کند.

روز میلاد امام حسین علیه السلام نیز قبل از نماز ظهر و عصر مراسم جشن و سرور با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میردامادی و مداحی مهدی حیدرزاده برگزار می شود و عصر سه‌شنبه حجت الاسلام والمسلمین رستم‌نژاد با مولودی‌خوانی یزدان پناه به گرامیداشت ایام سرور اهل بیت می‌پردازند.

مراسم جشن میلاد حضرت عباس علیه السلام نیز روز چهارشنبه صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میردامادی و مداحی قبل از نماز ظهر و عصر برپا می‌شود و چهارشنبه شب به مناسبت میلاد امام سجاد علیه السلام بعد از نماز مغرب و عشا حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی سخنرانی و محسن بنی فاطمه به مولودی خوانی می‌پردازد.

در سالروز ولادت حضرت امام زین العابدین(ع) نیز قبل از نماز ظهر و عصر حجت الاسلام والمسلمین میردامادی سخنرانی و حاج اکبری مداحی می‌کند و عصر و روز پنج شنبه قبل از نماز مغرب و عشا همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی، اسلام میرزایی به مولودی خوانی می‌پردازد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها