بسته بندی تخم مرغ نقش بسزایی در میزان فروش آن دارد که هاشم با اقتصاد مقاومتی آن را عملی کرد.
کد خبر: ۸۶۷۳۱۱۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، اگر طراحی بسته بندی محصولات اگر با خلاقیت و تنوع بالا همراه باشد میزان فروش محصول را به حداکثر می رساند.

همچنین اضافه کردن توضیحات و نوشته روی بسته بندی محصولات و استفاده از تصاویر مرتبط با آن، تنوع در رنگ و شکل بسته بندی به رضایت بیشتر مشتریان کمک می کند.

بازاریابی محصولات و نشان دادن ان به مشتری و بیان مشخصات و ویژگی ها و نکات مثبت آن اگر با یک بسته بندی خوب همراه باشد فروش محصول را بیشتر می کند.

در واقع بسته بندی محصولات یکی از جذابیت های ظاهری است که می توان از آن در یک بازاریابی موفق استفاده کرد.

هاشمی که ساکن روستای بنمار سرعین است برای انکه تخم مرغ های مصرفی مشتریان خود را هر روز سالم به مقصد برساند دچار مشکل رایجی که برای این ماده غذایی اتفاق می افتاد بودکه با کمک بسیج سازندگی گام موثر در جهت عرضه محصولات خود برداشت.

با توجه به اینکه برای صنعت بسته بندی هزینه هایی همانند تولید را در بردارد و مصرف کنندگان اغلب برای خرید یک محصول بسته بندی های منحصر برد را ترجیح میدهند این کار آفرین عرصه اقتصاد مقاومتی با استفاده از تسهیلات این طرح و آموزش ها لازم در حرفه خود به موفقیت رسیده است

به گفته هاشم او سالانه 18 میلیون تومان در آمد از این شغل کسب می کند که با همکاری سه نفر دیگر گوشه از هزینه های روزمره آنها تامین می شود.

هاشم می گوید:بسته بندی به بازاریابی کمک می کند چون یک بسته بندی خوب باعث تشویق بیشتر مشتریان و بر انگیختن علاقه آنها به خرید محصول میشود. یک بسته بندی خوب با طراحی زیبا میتواند خو به خود به خرید کمک کند و مشتری را جذب کند.

ارسال نظرات