مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از پرداخت بیش از ۲۵میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال کمک معیشت (مستمری) در سال گذشته به خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۱۵۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
حیدر خداپرست در گفتگو با بسیج با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تاسیس کمیته امداد تامین عدالت اجتماعی است، گفت: با تلاش‌های امدادگران و کمک‌هایی که خیرین وافراد نیکوکار در حمایت از خانواده‌های زیرپوشش انجام داده‌اند، اقدامات مطلوبی در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان انجام شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان این شهرستان پرداخت شده، اظهار کرد: خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل (زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، از کار افتادگان) و در قالب طرح شهید رجایی شامل (خانواده‌های نیازمند بالای ۶۰ سال روستایی) هستند.
خداپرست در ادامه به ارائه گزارشی از آمار خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد بهمئی پرداخت و گفت: در حال حاضر سه هزار و ۴۰  خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بهمئی هستند و از خدمات این نهاد در سرفصل های مختلف بهره مند می شوند.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد بهمئی در سال گذشته به ۲۱۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت، ۴ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه اهداء کرده، گفت: همچنین در سر فصل ازدواج مجدد به شش نفر از دختران تحت حمایت
۱۲۰میلیون ریال و به ۶۸ نوداماد تحت حمایت ۳۴۰میلیون ریال هدیه به داماد پرداخت شده است.
 خداپرست همچنین معافیت ۱۷نفر از فرزندان مددجویان از خدمت سربازی، پرداخت ۱۰۵میلیون ریال بابت اجاره مسکن مددجویان تحت حمایت و معافیت ۱۳۴ خانوار تحت حمایت از انشعابات آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی را از دیگر خدمات این نهاد در سال گذشته برشمرد.
ارسال نظرات