آزاد گفت : اردوی استعدادیابی تیم ملی برای انتخاب بازیكنان جوانان و امید از روز سه شنبه با حضور سرمربی تیم ملی در ساوه آغاز می شود.
کد خبر: ۸۶۷۳۲۲۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

پس از کنار گذاشتن تیم خوب شن سا ساوه از لیگ برتر توسط فدراسیون فوتبال که توانسته بود با کسب قهرمانی ها در ایران، آسیا و جام جهانی کوچک  و برگزاری اولین مسابقات فوتسال باشگاهی آسیا در ساوه، عنوان مهد فوتسال آسیا و ایران را برای این شهر فراهم کند شاهد دوران نزول از این عنوان حتی با وجود تیم دولتی شهرداری ساوه در لیگ برتر و سقوط آن بودیم.

اما در فصل ورزشی جاری با حضور دو تیم سن ایچ ساوه و شهرداری ساوه در مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور، حضور موثر آرمان عقابی در تیم ملی دانش آموزی و خبر برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی در ساوه، امیدها برای تکرار افتخارات قبلی زنده می شود.

عباس آزاد نایب رییس هیت فوتبال ساوه گفت: اردوی استعدادیابی تیم ملی برای انتخاب بازیكنان جوانان و امید از روز سه شنبه با حضور سرمربی تیم ملی در ساوه آغاز می شود.
 
وی افزود: اردوی دو روزه استعدادیابی تیم ملی جوانان فوتسال، روز سه شنبه ساعت ٩ صبح با حضور ١٥٠ بازیكن از استانهای مركزی، قم و قزوین در سالن فجر ساوه برگزار می شود.

نایب رییس هیات فوتبال ساوه بیان کرد: در این اردو سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با حضور در اردو ١٥٠ بازیكن  را مورد ارزیابی قرار می دهد و منتخبین این دوره در اردوهای آینده تیم ملی حاضر می شوند.

وی با اشاره به اهمیت نظم در این اردو تاکید کرد: فوتسالیست های سایر شهرستان ها باید تا ساعت 22 دوشنیه به تاریخ  21 اردیبهشت خود را به محل اردو و سرپرست اردو معرفی کنند و با توجه به فراخوان قبلی و ارسال لیست سرپرست اردو از پذیرفتن افراد خارج از لیست معذور است. 

وی افزود: فوتسالیست های شهرستان ساوه وزرندیه نیز تا ساعت 8:30  سه شنبه 22 اردیبهشت ماه در سالن فجر حاضر شوند.

آزاد خاطر نشان کرد: اختتامیه اردو ساعت 16 روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه در سالن فجر برگزار می شود.
ارسال نظرات