دبیر جشنواره "رسول آفتاب" گفت: یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری احیای روحیه انقلابی است ما هم به سهم خودمان در حوزه فرهنگ این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.
کد خبر: ۸۶۷۳۲۲۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
رحیم مخدومی نویسنده پرکار ادبیات دفاع مقدس و دبیر جشنواره "رسول آفتاب" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: در نمایشگاه کتاب امسال انتشارات قبض ولایت کتاب "حرفهای در گوشی" اثر محمد اسماعیل زاده را که محصول جشنواره پنجم "رسول آفتاب" است ارائه داده است.

وی افزود: همچنین از طرف "رسول آفتاب" نشست هایی را هر روز با موضوع تبیین حوزه انقلابی و حوزه فرهنگ در نمایشگاه کتاب بر گزار می کنیم.

نویسنده پرکار ادبیات دفاع مقدس اظهار داشت: به هر حال با توجه به اینکه یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری احیای روحیه انقلابی است ما هم به سهم خودمان در حوزه فرهنگ این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

مخدومی تصریح کرد: هر روز یکی از مقوله های هنری را به عنوان موضوع قرار دادیم از جمله شعر انقلابی، داستان انقلابی، مطبوعات انقلابی، ناشر انقلابی، ادبیات کودک و نوجوان انقلابی، سرود انقلابی، حوزه و دانشگاه انقلابی که مرتبط با این موضوعات کارشناسانی را دعوت می کنیم تا راجع به این مقولات بحث کنند و از فرصت نمایشگاه استفاده می کنیم.

لازم به ذکر است که این نشست ها هر روز ساعت 18 در سالن یاس در نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

ارسال نظرات