فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از برگزاری رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر بسیج در اواخر اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۲۸۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: رزمایش گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر بسیج با هدف سازماندهی و حفظ انسجام، افزایش توان عملیاتی، آمادگی رزم نیروها و مقابله با تهدیدات جدید گروه‌های تروریستی و معاند نظام اواخر اردیبهشت ماه جاری در منطقه عمومی رزمایش برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اجرای تاکتیک های ضد هلیبرن، کمین و ضدکمین، عملیات تأخیری، مقابله با نا آرامی ها، دفاع از کوی و برزن، کنترل معابر وصولی، امداد و نجات و مردم یاری بخشی از برنامه های رزمایش گردانهای بیت المقدس و کوثر بسیج خواهد بود.

گرایلی ادامه داد: این رزمایش در دو روز متوالی و از اولین ساعات صبح با فراخوانی و تجمع بسیجیان، آغاز و تا شب با برگزاری برنامه ها و راهپیمایی شبانه ادامه می یابد.

وی گفت: مرحله نهایی رزمایش، پس از اجرای صبحگاه در روز دوم، با حضور گردانهای بیت المقدس و کوثر بسیج در بخشهای مختلف برگزار خواهد شد. فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه یکی دیگر از اهداف برگزاری رزمایش را بروز رسانی آموزشهای گردانهای الی بیت المقدس و کوثر بسیج در برابر تهدیدات جدید دشمن عنوان کرد.

گرایلی تاکید کرد: سپاه و بسیج تمام تحرکات منطقه ای و فرا منطقه ای دشمنان انقلاب اسلامی را رصد و برنامه های آموزشی و تاکتیکی گردانهای خود در رزمایش ها را بر اساس اخرین مدل مبارزه با دشمن تنظیم می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها