فرمانده سپاه بیجار از برگزاری همایش بزرگ یاد یاران با حضور بیش از 2 هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۳۳۲۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید حسین محمودی شامگاه گذشته در اولین جلسه هماهنگی برگزاری همایش یاد یاران،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ،اظهار داشت: همزمان با سالگرد سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به شهرستان بیجار،این روز به عنوان "روز شهرستان" در تقویم بیجار ثبت شده است.


وی از برگزاری همایش بزرگ یاد یاران با حضور بیش از 2 هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس در تاریخ 30 اردیبهشت خبر داد.


فرمانده سپاه بیجار گفت:هدف از برگزاری این همایش انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب که دوران جنگ را درک نکرده اند است.


محمودی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس مولد ارزشهای بالقوه و بالفعلی است که نوع نگرش نسل جوان نسبت به فردای ایران اسلامی را تعیین می کند، بیان داشت: حفظ دستاورد های دفاع مقدس و ترسیم رشادتهای رزمندگان اسلام در برابر دشمنان خاک ایران همواره یک الزام محسوب می شود.


وی با بیان اینکه تا کنون اسامی 4 هزار و 500 رزمنده دوران دفاع مقدس در سامانه هیئت رزمندگان بیجار ثبت شده است،از حضور اولین فرماندهان تاسیس سپاه بیجار تا کنون در همایش بزرگ یاد یاران خبر داد.


فرمانده سپاه بیجار با اشاره به اینکه دشمنان نظام جهت مقابله با ارزشهای آن از هیچ دسیسه ای فرو گذار نیستند،افزود: برگزاری این چنین مراسماتی موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد در بین نسل سوم و چهارم انقلاب می گردد.


محمودی از حضور سخنران کشوری در این همایش خبر داد.


وی خاطر نشان کرد: تجدید میثاق با شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا توسط 20 اکیپ با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس،فرماندهان و مسئولان استانی و شهرستانی از مهمترین برنامه های جانبی این همایش است.

ارسال نظرات