وصیت مشترک شهدای اردل:

مسئولیت پذیری در برابر ائمه و خون شهدا

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جمعی از کارکنان سپاه ناحیه اردل با خانواده شهیدان خداداد میرزازاده ، ایرج خسرویان و صولت رئیسی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۷۳۳۳۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مسلم رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل هدف از این دیدار را تجلیل و تکریم خانواده های شهدا و همچنین زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا دانست و بیان داشت: شهدا در راه اسلام از جان و مال و همه قیود دنیوی خود گذشتند.

گفتنی است، شهید خداداد میرزا زاده متولد سال 1349 بود که در سال 1366 در شاخ شمیران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

در بخشی از وصیت نامه این شهید عزیز آمده است: راهی را انتخاب کردم که حسین (علیه السلام) انتخاب کرده است، من راهی را انتخاب کردم که بقیه ائمه اطهار و معصومین و امامان و اولیای الهی انتخاب کرده اند. من وصیت نمی کنم برای مال دنیا، من وصیت می کنم برای ادامه راه حسین و اصحابش. و ای مردم همیشه کارهای خود را با اخلاص و با پیگیری از عنایات خدا انجام دهید. خدا را در همه کارها شاهد و ناظر خویش قرار دهید.

شهید صولت رئیسی نیز، متولد 1342 می باشد که در سال 1364 در اروند رود به درجه رفیع شهادت نایل آمد، وی در وصیتنامه خود تأکید دارد: خدایا تو شاهد باش که من بر اساس رسالت و مسئولیت که در مقابل انقلاب اسلامی که خونهای هزاران شهید و مجروح است به جبهه رفتم.

شهید ایرج خسرویان نیز متولد سال 1338 است که در سال 1362 در شرق بصره جاوید الاثرشد.

این شهید عزیز تحصیلات خود را تا اخذ مدر لیسانس گذارنده بود.


ارسال نظرات