عقد تفاهم ‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و راه‌آهن شمالشرق(1)

عقد تفاهم ‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و راه‌آهن شمالشرق(1) انجام شد.
کد خبر: ۸۶۷۳۳۷۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) در مراسم اجرای این تفاهم نامه گفت: در راستای فعالیت‌های بیشتر علمی و پژوهشی ، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی شاهرود و اداره کل راه‌آهن شمالشرق 1 منعقد شد.

حمید درباغ عنبران مدیرکل راه‌ آهن شمالشرق 1 در جلسه‌ای که به میزبانی راه آهن شمالشرق یک و به همین منظور برگزار شد، با اظهار خرسندی از انعقاد این قرارداد گفت: با توجه به تغییر دیدگاه مسئولان ریلی کشور از سنتی به مدرن ،درصدد هستیم تا بتوانیم نیازهای مشترک بین دانشگاه و راه‌آهن را در قالب طرح‌های علمی و پژوهشی به ثمر برسانیم.

درباغ با بیان اینکه نیاز به همکاری بیشتری با دانشگاه داریم، افزود: بر این باور هستیم که برای ارتقای کیفی راه‌آهن باید از دوره تفکر سنتی گذر کنیم و همکاری خود را با سیستم‌های دانشگاهی افزایش دهیم.

 محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این نشست ضمن استقبال از انعقاد قرارداد همکاری مشترک بین این دانشگاه و راه‌آهن گفت:تمام کشور های توسعه یافته ابتدا توسعه آموزشی را اجرایی کرده و در ادامه راه به توسعه اقتصادی دست پیدا می کنند و این که راه آهن تصمیم گرفته فضای ورود دانشجویان را به این صنعت مهم باز کند خود نقطه آغاز توسعه در این سیستم خواهد بود.

دکتر فاتح با برشمردن پتانسیل‌های بالای بالفعل و بالقوه علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت:از بین 20 دانشگاه صنعتی ما رتبه هفتم را دارا هستیم و بر اساس اهداف آموزشی تعیین شده آماده ایم تا در راستای دانشگاه کار آفرین حرکت کنیم.

وی خواستار همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شاهرود و راه‌آهن برای برگزاری سمینارها و رویدادهای علمی و آموزش در همه زمینه ها شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار